Stalkkaukset!

tiistai 23. syyskuuta 2014

Biisei

Mulla olis paljonkin kirjotettavaa, mutta en vaan tiedä että mitä tai mistä alottaisin :D Voisitte kyllä laittaa mulle jotain mistä haluatte, että mä kirjotan ettei tulis vaan näitä diipadaapa postauksia miljoonaa tänne. Ajattelin nyt että voisin tehä postauksen teille mun voimabiiseistä. Valitsin siis 20 biisiä  (tää on kyllä niin vaikee oikeesti koska niitä olis vähintään yli 2000kpl ja oikeesti valitsin ensin 10kpl noit tohon, mut en vaan pystyny valitsemaan kaikista parhaimpia kun noita olis vieläkin niin tajuttoman paljon.) mitkä tuo mulle voimaa, mitä kuuntelen kun oon masentunut jne, moni tietääkin jo että  mä en oikeesti vois elää ilman musiikkia, mä saan siitä niin paljon irti. Nääei oo sitten minkäänlaisessa paremmuus järjestyksessä koska en osaa päättää mikä tulis mihinkin kohtaan jos silleen pitäs valita nää :D 

1. Jenni Vartiainen - Selvästi päihtynyt

2. Suvi Teräsniska - Täydellinen elämä

3. Nopsa jalka - Lupaan olla

4. Näkökulma - Toisaalla

5. Juju - Hullu

6. Nikolai Alho - Vadelmavene

7. Olly Murs - Dear Darlin'

8. Diandra - Paha poika

9. Haloo Helsinki! - Vapaus käteen jää

10. Cheek - Kyyneleet

12. Janna - Raja (feat.Mikael Gabriel)

13. Kiia Purontaka - Tahdon sut takaisin

14. Harhakuvitelma - Erään ihmisen tarina

15. Sana - Linnunlailla (feat. Minna Kristiina)

16. Leijona - Hämärän rajamailla

17. 3Doors down - here without you

18. Laura Närhi - Mä annan sut pois

19. Wava - Toinen nainen

20. Erin - Ootte idioottei


Yritin ettei kaikki olis sellasia kauheen masentavia ja surkeita, mutta emmä tiedä onnistuinko niin hyvin :D Mutta tossa nyt jotain....
Ps: Tää on mun 440 postaus tähän blogiin, jejejeee :P

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)