Stalkkaukset!

tiistai 16. syyskuuta 2014

Saako ihmissuhteis saikuttaa?

Luettiin toissa päivänä mysteerin kanssa sellanen juttu missä oli toisen ihmisen kiintymisestä, läheisyysriippuvuudesta ja muusta tollasesta suhteessa, me löydettiin niin paljon yhtäläisyyksiä meiän suhteeseen siitä.. Vähän pelottavaa miettiä, että ollaanko me oikeesti ihan vaan sen takia tässä suhteessa kun ollaan niin riippuvaisia toisen ihmisen läheisyydestä? Miks ihmeessä ei vaan voi osata lähteä menemään jos on paska suhde, tai emmä sanois kyllä noinkaan että meillä on täysin paskasuhde, koska sillon kun menee hyvin niin mulla on parempi olla kuin koskaan kenenkään kanssa!! OIKEESTI SIIS! Meillä on paljon yhteisiä juttuja mysteerin kanssa, kaikki keskustelut sujuu yleisemmin ongelmitta, mysteerille on helppo puhua kun tiedän, ettei hän tuomitse koskaan ja kertoo asiat miten ne on + omat mielipiteet jokaiseen asiaan, vaikka hänen mielipiteet olis täysin erilaisia kuin mun tai muiden ihmisten! Jos mä kaipaan erilaista näkemystä asioihin mä kerron siitä mysteerille ja se osaa kertoa ne niin että ymmärrän muittenkin ajatuksia :D Oon myös saanut niin paljon tolta ihmiseltä, tukea, turvaa kaikkea mitä ihminen vaan pystyy toivomaan. Esim ilman mysteeriä mä en olis tosiaankaan syömisten kanssa tässä tilanteessa missä nyt olen. 

Kirjotin ton yllä olevan tekstin jo toissapäivänä, mutta en oo kerennyt vielä tallentelemaan oon nimittäin ollut todella vähän nyt koneella kun ollu kauheesti kaikkee touhua tässä. Pitäny saada vähän ajatuksia kasaan kaiken osalta, oon laittanu kämppää kuntoon ja pitäs vielä tehä vaikka mitä, vaihtaa kesävaatteet talvivaatteisiin ja järjestellä muutenkin kaikki pieneks menneet vaatteet pois lojumasta ja viedä vähän muutakin tavaraa kirppikselle, että sais vähän ''ylimäärästä'' rahaa kun tota tavaraa on niin paljon, että hukutaan siihen :-D Oon taas innostunut niin kovasti ruuanlaitosta ja leipomisesta, että joka päivä on pakko tehä jotain hyvää :P 
Laittakaahan mulle rakkaat lukijat jotain kivoja postaus ehdotuksia. 
XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)