Stalkkaukset!

sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Maanantai taas saapuu aivan liian aikasin kai?

Heippa. Mysteeri tuli viime yönä joskus puol 3 aikaan vasta kotiin, kuten arvelinkin että menee myöhään. Mutta ei se mua silleen kyllä haitannut. Sain vähän omaa rauhaa ja mietiskellä maailman menoa yksinäni...Tänään on ollut ihan ok päivä, mysteeri tosin lähti tossa päivällä käymään vanhempiensa luona ja siitä sitten kaverille, mutta mä oon kiillottanut tänään koko kämpän, uunikin kiiltää kohta kun jaksan nousta hinkkaamaan sen loppuun :) Tein  ruokaakin ja oon kattonut pari leffaa tässä joten normaali rauhallinen himassahengailu sunnuntai tänään :P Huomenna taas arki koittaa ja pitäs keskittyä taas tekemään kaikkea muuta kuin hengailemaan kotona :/ 

Mä oon sytytellyt tässä kynttilöitä (jos joku ei tiennyt niin rakastan niitä yli kaiken) ja keittänyt muutamat kupilliset teetä, poltin aamulla mun kitalaen kunnolla tulikuumaan teehen ja lähti sit hienosti makuaistikin samalla muutamaks päiväks :D Sattuu muuten helvetisti ja ihan tommonen kunnon palkeenkieli roikkuu nyt siitä, ärsyttävää ei pitäs olla niin ahne oikeesti..  :( 

Mutta ei mulla oo muuta nyt tähän hätään, halusin vaan pikasesti kirjotella jotain turhia kuulumisia tänne. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)