Stalkkaukset!

keskiviikko 17. syyskuuta 2014

ei mitään

Mun tekis mieli niin paljon kirjotella kaikkea tänne blogiin, lähinnä tästä paskasta parisuhteesta, tai menneestä sellasesta mutta antaa sen aiheen nyt olla, mysteeristä ei oo kuulunut koko päivään yhtään mitään, koska mä en ole ottanut siihen yhteyttä. Enkä ole ottamassa koska mulle ihan tosissaan nyt riitti tää, jos tää ei parane tästä yhtään niin sit saa luvan olla koko juttu! 

Laittakaa mulle kiltit ees pari postausideaa, niin mun ei tarvii vatvoa tota suhdekuviota enään tänne, ei sillä ettenkö haluais sitä vatvoa täällä mutta tässä on niin paljon kaikkea mistä mä en itsekkään tunnu tietävän mitään niin parempi olla laittamatta yhtään mitään.. :D Jos tää on mulle sekavaa niin voin vaan kuvitella minkälaiselta tää teksti näyttää ulkopuolisten silmissä O_O

Kattelen tässä samalla elämä lapselle konserttia, kun en kerennyt sillon aikasemmin kattoa sitä. Pitäs kyllä alkaa pikkuhiljaa nukkumaan kun huomenna on taas touhua täys koko päivä. Oon nykyään aika vähän himassa kun oon yrittänyt buukata mun päiväni todella täyteen, ettei tuu sellasta turhautumisen tunnetta ollenkaan. Huomenna meen terapiaan ja sen jälkeen mun serkulle loppupäiväks, perjantaiks ei oo vielä keksitty mitään ihmeellistä mut ehkä tiiän jo mitä teen , tulee ehkä vieraita yökylään ja sitten sunnuntaina varmaan vietän sellasen leppoisan siivouspäivän.. Mulla on ollut tässä hetken aikaa (tän kuukauden) tosi heikko toi rahatilanne, kun tuli muutamat todella isot ja yllättävät laskut, niin ei oo pystynyt tekemään mitään sellasta mikä maksaa jotain, koskaaa ei oo vaan varaa kun pitää syödäkin :/:D


~oon kuullut rakkaus on sodan kaltainen
 ja kaikki keinot sallitaan melskeissä sen

hei onko totta vai jonkun keksimää 
et päättyä se voi ja arvet siitä jää

onko se sitä että tahdon sinun olevan vain mun
 ja jos luovun sinusta niin silloinko epäonnistun

kuinka edenistä autioituu maa jossa ei tietkään johda mihinkään 
ja täällä kasvaa ainoastaan ajatus ei meitä ikuisiksi tehtykään  

Ai ai ai ai ai ai ai ai ai uuuu 

pelkääkö rakkaus jotain salaa kadehtii
 omistaa toisen pitää kynsin hampain kii

on sanottu että se kestää mitä vaan 
mut miksi luopuu itsestään ja rajoistaan

onko se sitä että osa minusta on aina sun 
ja vaikka lähtisin pois niin silti vielä sinuun takerrun

kuinka edenistä autioituu maa jossa ei tietkään johda mihinkään 
ja täällä kasvaa ainoastaan ajatus ei meitä ikuisiksi tehtykään

Ai ai ai ai ai ai ai ai ai uuuu Ai ai ai ai ai ai ai ai ai aaa 

se kaikenko kärsii kaikessa uskoo toivoo ja kestää 
ryömimään pistää syyttää ja estää ja siten meidät yhdistää

kuinka edenistä autioituu maa jossa ei tietkään johda mihinkään
 ja täällä kasvaa ainoastaan ajatus ei meitä ikuisiksi tehtykään

kuinka edenistä autioituu maa ja täällä kasvaa ainoastaan ajatus ei meitä ikuisiksi tehtykään

Ai ai ai ai ai ai ai ai ai uuuu Ai ai ai ai ai ai uuuu

ei meitä ikuisiksi tehtykään~

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)