Stalkkaukset!

lauantai 20. syyskuuta 2014

Ei rakkauden tarvitse olla vaikeeta, se on oikein jos se tuntuu oikeelta...

Ollaan keskusteltu mysteerin kanssa kirjaimellisesti koko päivä, se soitti mulle yöllä ja sano että pitäs selvitellä vähän asioita, nyt hän oli sitä mieltä että jatkettais siitä mihin jäätiin, mutta tuleekohan tästä oikeesti yhtään mitään mulla on todella suuret epäilykset asioita kohtaan, ettei ne tuu muuttumaan vaikka mitä tapahtuis, mutta en nyt jaksa vatvoa tässä sen enempää sitä joten siirrytään seuraavaan aiheeseen! 

Mun syömiset on ihan _super_ hyvin ollut tässä varmaan kuukauden ajan jo, oon ollut todella tyytyväinen ja hyvin voiva, vaikka oon syönyt kunnolla joka päivä vähintään 2 lämmintä ateriaa ja siihen lisäks monen monta välipalaa ja muuta! Jännä juttu, että joskus kun ei syönyt kuvitteli olevansa kauheen energinen ja reipas vaikka oikeesti ei ollut, ruoka on se polttoaine ja juttu millä ihminen jaksaa!! Toivottavasti moni muukin anoreksiaa sairastava tajuaa tän jossain vaiheessa ja herää henkiin,että se syöminen on _todella tärkeää!!_ 

Kukaan ei oo viitsinyt vielä laitella mulle minkäänlaisia toiveita postausten suhteen niin nää tulee nyt olemaan aikamoista diipadaapaa, koska haluan kuitenkin todella paljon kirjotella kaikkea ja pitää tän blogin hengissä :P 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)