Stalkkaukset!

sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Kaiken se kestää,kaiken se kärsii!

Mua ahdistaa niin paljon koko ajan, että mysteeriä vaivais joku tai että se miettii jotain paskaa musta, tai haluaa vaan lähtee taas menemään, mua ahdistaa oikeestaan niin paljon, etten tiedä miten päin mun pitäis olla. Räjähdin taas heti aamusta pikkujutusta ja se johti siihen ,että mysteeri lähti ovet paukkuen suihkuun ja väitti etten ollut puhunut vaikka luulin sen nukkuvan, esitti siis nukkuvaa ilmeisesti että mä saisin tästäkin asiasta syyt niskoilleni?! Kauankohan meiän kummankaan pää kestää tällästä? Eilen oli vähän saman tyylinen tilanne, se oli kaverinsa kanssa pelaamassa.. Soitin sitten että lähen käymään kaupassa ja muuta ja sit kuulemma todella vihasesti olin lyönyt vaan luurin korvaan?! Vaikka sanoin kyllä lopuks heippa nätisti ja silleen. Väärinkäsitys siis ja sitten mysteeriltä tuli kauheet paskavyöryviestit sen jälkeen ,että mikä pakkomielle mulla on aina lähtee riidoissa johonkin ja kaikkee tämmöstä, saatiin sit se sovittua ja loppuilta meni kuitenkin hyvin ja nyt sit tää.. WÄÄÄÄH!! Ajattelin tässä mysteerin mykkäkoulun ohessa nyt kuitenkin vähän purkaa johonkin edes ajatuksiani, sanoin sille että haluan puhua (mun ahdistuksesta erästä juttua kohtaan joka on tänään), mutta se ei viitsinyt vastata mulle yhtään mitään siihen paitsi aamulla tiuskas että PUHU! Ja mikset puhu vaikka sanoit, että sulla on puhuttavaa... Huoh, emmä halua puhua jos se on vihanen mulle tai jotain muuta.. Mutta tää nyt on ihan täysin taas mun syytä, niin ei siinä mitään :D

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)