Stalkkaukset!

lauantai 27. syyskuuta 2014

Kello lyö kuus

Vähän ahdistaa, oon liian omistushaluinen ja mustasukkanen ihminen + kaikkea muutakin siihen päälle, tiedän sen itsekin. Sain äsken ihan kauheen itkukohtauksen sen takia kun mysteeri kysy, että saako se lähteä kaverinsa kanssa viettämään iltaa nyt tässä alkuillasta... Sanoin toki, että hän saa lähteä, mutta sen jälkeen alkokin kauhee ahdistus ja menin vessaan itkemään lapsellisesti :D Mysteeri tuli sit sinne ja kysy mikä mulla on hätänä, selitin itkun seasta että mulla on ihan kauhee ikävä sitä! :0 Miks mulla on ikävä ihmistä jonka kanssa mä asun, jonka kanssa mä vietän jokaisen hetken melkeen?? Öööh, en ymmärrä itseäni mutta mulla on ihan aikuisten oikeasti ikävä sitä. Mutta ihmisen mieli on outo, tai mun ainakin!!

No mä olen kuitenkin itse tänään menossa käymään kaverilla (oon ehkä tunnin sielä) ja sit tuun kotiin, kattoo onko mysteeri tullut kotiin jo sillon, epäilen kyllä., Koska se sano että se tulee aikasin illasta kotiin mutta mä en usko sitä koska lauantai :D Sillä menee aina myöhään!

Mutta pitäkää hauska lauantai ja olkaa kiltisti ;)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)