Stalkkaukset!

perjantai 12. syyskuuta 2014

kuulumisia osa 2

Ajattelin taas vähän purkailla ajatuksiani tänne blogiin, kun en oo pitkään aikaan kirjotellut silleen jatkuvalla syötöllä, niin ehkä mun on paras tehdä nyt vähän muutosta tähän tilanteeseen, bloggaamisen suhteen siis. Kesä meni lähes kokonaan bloggaamatta, kun tuli tehtyä kaikkee muuta ja sit kun  alko tää suhde heittelehtimään niin ei mulla ollut niin kauheesti kiinnostusta kirjotella yhtään mitään, tai kyllä mä olen kirjottanut mutta kaikki on kirjotettu päiväkirjaan tai mysteerille kirjeeseen :D

Teitä ehkä kiinnostaa varmaan noi mun syömiset? Käyn päivittäin päiväosastolla syömässä yhen ruuan ja muuten yritän sitten kotosalla hoidella nää syömiset, mulla on mennyt niiden osalta ihan hyvin , oikeestaan ihmeen hyvin! Mutta kun tulee noita ihmeellisiä päiviä jolloin kaikki on päin helvettiä niin lopetan sen syömisen kokonaan ja viiltelen vaan itseeni ja angstaan minkä kerkeen :/

Saatiin mysteerin kanssa sovittua eilen nää sotkut (ainakin toistaiseksi), en uskalla vaan luottaa että tää on pysyvä tilanne, koska tää on vaihdellut niin moneen kertaan ,tuntuu että joka toinen päivä menee hyvin ja sit joka toinen päivä on yhtä helvettiä suomeksi sanottuna.. 

Mysteeri kattelee tossa yhtä peliä ja mulla ei ollut mitään tekemistä tässä välissä niin ajattelin nopeesti kirjotella muutaman rivin :D

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)