Stalkkaukset!

keskiviikko 7. elokuuta 2013

8 kysymystä

Oon tänään funtsinut lähes koko päivän, että tänään mä postaan teille jotain kivaa :D Mutta en oo saanut vielä riviäkään kirjotettua koska oon miettinyt vaan että mistä mä nyt sitten kirjottaisin.. Löysin sitten tämmösen kesäisen kyselyjutun ja aattelin vastata siihen niin saan ainakin jonkunlaisen postauksen aikaan :D


Mitä kesän aikana on ehtinyt tapahtua?? 

Esittele sanoin ja/tai kuvin seuraavia asioita:

1. Minkä yhden vaatekappaleen olet kesän aikana hankkinut josta haluat kertoa muille? Jos olet hankkinut vaikka vain sukat, kerro se!
~ Hmmm, uudet housut.. 

2. Minkä henkilökohtaiseen kauneudenhoitoon liittyvän tuotteen olet ostanut kesän aikana (se voi olla vaikka hiuslakka) ? Nimi, malli, koko, hinta jne.
~ Kuivashamppoo.. Pieni pullo, mallia en muista ja hinta oli 1€ :D

3. Mikä on kaukaisin paikka kotoasi, missä olet olet kesän aikana ollut?
~ Tampere

4. Yksi kesän aikana ottamasi valokuva?




5. Paras nauttimasi ruoka tänä kesänä?
~ Ruokaa on syöty niin paljon, ettei mitään rajaa mutta varmaan kiinalainen.. 

6. Onko sinun lämmönsietokykysi jo ylitetty? Mikä on ihanteellinen kesäpäivän lämpötila?
~Mitä kuumempi sen parempi ja lämmönsietokykyä on koeteltu kyllä aika äärirajoilla :D

7. Ärsyttävin asia kesään liittyen jonka olet kokenut? 
~ Yks henkilökohtainen juttu mistä en ajatellut puhua tänne blogiin yhtään mitään ainakaan vielä tässä vaiheessa :> 

8. Miksi olet / et ole käynyt uimarannalla uimassa ja ottamassa aurinkoa?
~Olen käynyt ja vielä todella paljonkin, rakastan uimista ja auringonottamista ja jos ne voi yhdistää niin mikäs sen parempaa :D 


XOXO: NANSKU

8 kommenttia:

  1. Mulla ei kans o mitää haisuu mistä kirjottais. Ketään varmaan pitemmän päälle kiinnosta lukee sitä "söin omenan, join lasin vettä, söin toisen omenan ja join 2 lasia vettä. luin kirjaa. siivosin, sinisellä rätillä tänään..huomenna siivoan oranssilla." plah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mietin just kanssa ettei varmaan ketään kauheesti kiinnosta mun tekemiset koska ne ei oo mitenkään mitään kerrottavia juttuja edes loppupeleissä ;D

      Poista
    2. Tavallaan se aina kiinnostaa, mitä toiset houruilee, mut sit jos se on just niinku mulla et päivästä toiseen ihan samat tekstit niin eihä sitä jaksa kukaan :D Toisaalta itellenihän mä kirjotan, mutta sitte toisaalta eipä sitä jaksa itelleenkään kirjotella "vettävettävettä pöytärätti, lattiamoppi" (x

      Poista
    3. Nojoo, itselleni mäkin kyllä kirjottelen.. Mutta mun mielestä on tylsää kirjotella just tollasta ''söin omenan, kävin vessas.. sit lähin lenkille ja siivosin loppu päivän'' :D paskaa!!

      Poista
  2. Heräsin lähin töihin pääsin tänään vähän aikaisemmin himaan ja sitten tein ruokaa ja söin ja join,tulin koneelle jumitin siinä sitten ja sen jälkeen mun uuden harrastuksen pariin pari timmaa siinä meni ja sitten taas koneelle ja kohta nukkumaan tai noi ei ihan vielä,koska huomenna todella poikkeuksellisesti menen myöhempää töihin eli voi vetää zzzz... vähän pidempää.Vitun kiinnostavaa,sitähän se arki on samaa paskaa tai no ei tavallaan mä aina venaan sitä ku pääsee himaan suihkuun ja syömään..ihan vitun säälittävä elämä,mutta tää mun oma ja ainut näillä mennään,tsori mä en käytä pisteitä :D ai joo sitten toi kysely no en muista mitä kaikkea kysyttiin tai järjestystä,noh eli naudansisäfile päällä vuohenjuustoa ja pekoniin kääritty mökillä grillissä tehty,englanti,eternity dödöä ostin,naiset aina hankalia mutta kiva katella kesällä se oli se ärsyttävä juttu jaah 24 astetta taitaa mulle olla sopiva,mutta lämmin kesä mulle kelpaa kyllä mainiosti olkoon vaikka 30 talvi on perseestä joo shortsit ostin ja jotain paitoja myös...aijoo paras valokuva noh huvittavin ainaskin oli kun siili oli meijän mökillä roskasäkissä koko ajan nuolemassa meijän tyhjiä liha-makkara paketteja.PISTE muahahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi juttu vielä mulla ei ollut hajuakaan näistä blogeista ennen kun sain tietää tän,ei kyllä mä oikeesti arvostan sitä,että ihminen osaa olla avoin ja sä kirjoitat tänne sun henk.juttuja vaikka en tiedä moniko näitä lukee,mutta niinku sanoitte aika paljon itelleen varmaan kirjoitatte se tekee hyvää,jos voi purkaa paineita varsinkin,jos ei ole ketään kelle puhua tai joka ei osaa vaan sitten kuunnella.en mä ikinään millään pahalla..

      Poista
    2. Nonni, joo kyllähän se arki aina tylsää paskaa on ja menee samalla rutiinilla.. syödään samaan kellon aikaan, käydään pihalla samaan aikaan.. Laitetaan lapsi nukkumaan samoihin kellonaikoihin.. ja illalla kun talo hiljenee, teen samoja juttuja mitä joka päivä.. Toisaalta sitten viikonloput ei oo aina samanlaisia, mutta nekin joskus kyllä :D

      Poista
    3. Sitten tohon toiseen juttuun, että kyllähän se itselleen kirjottaminen on parasta terapiaa.. Pidin aluks ihan vaan päiväkirjaa.. Mutta ei se oo sama asia kuin se, että joku muukin lukee nää tekstit.. En voi mun läheisille ihmisille.. Paitsi herra X:älle kertoa näitä niin päätin sitten, että alan kirjottamaan ihan avointa blogia ja jos tulee lukijoita, sitten tulee.. Jos ei niin ei sekään mun maailmaani kaada millään tavalla.. Mutta oon kiitollinen siitä ,että jotkut jaksaa aktiivisesti piristää mun päiviäni kommenteilla ;)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)