Stalkkaukset!

keskiviikko 7. elokuuta 2013

Joukossa tylsyys tiivistyy

Ihan mieletön halu kirjotella tai postailla jotain vaan, mutta ei mulla oo oikeesti mitään järkevää.. Kuten tossa just muutamissa kommenteissa asiasta keskusteltiinkin jo :D 

Mulla on ihan törkeitä mielihaluja (siis ruuan suhteen tai herkkujen).. aina öisin, siis saatan joskus herätä kesken unienkin siihen kun mulla on ihan kauhee nälkä ja sit ahmin kaksin käsin sipsei,karkkei,keksei,leipää.. mitä sit löytyykään!! Siitä on kovasti ollut monessakin blogissa juttua , että mitä kaikkea pystyy ahmimaan.. Mä olen sitä mieltä, että itsensä saa vedettyä ähkyyn ihan kaikella!! Jopa pelkällä vedellä.. Mun täytyis ottaa itseeni kunnolla niskasta kiinni ja lopettaa tää helvetin syöpöttely.. Ihan vaan senkin takia, että saisin tasotettua noita ruokarytmejä.. Ja pakkohan tälle on tulla loppu!!!! En viittis lähtee siihen laihdutuskierteeseen ainakaan toistaseks yhtään enempää, mutta kait sekin taas jossain vaiheessa iskee päälle kun tästä kierteestä ei näytä pääsevän nyt eroon vaikka mikä olis... Mun piti tehä kaveripostaus, siis sellanen jossa muutama kaveri kertoo  musta jotain, minkälainen oon ihmisenä, ystävänä jne.. Mutta ei nää ollut sitten ihan yhteistyöhalusia niin ei sekään nyt sitten onnistu ilmeisesti :D 

Mä oon tänään ollut ensimmäistä kertaa pitkään aikaan todella turhautunut ja kun mä turhaudun niin mun tekee mieli angstata,huutaa,raivota, ja varsinkin viilellä.., mulla ei oo ollut mitään tekemistä.. Kaikki blogit on luettu, postausideaa oon yrittänyt kysellä kaikilta melkeen (tutuilta) jotka tän blogin tietää ja kukaan ei viitsi keksiä mulle mitään ideoita! paskaa.. En jaksais taas viilellä, mun kädessä on jo pari sellasta tulehtuneen näköstä viiltoa.. En oo hirveesti muutamasta syystä voinut viilellä viime aikoina. Ja just noiden takia mulla pitäs olla ihan KOKO AJAN jotain tekemistä tai menoja johonkin suuntaan, etten pysty turhautumaan!! Tai edes jotain juttuseuraa, mutta tänään musta on taas tuntunut siltä ettei ketään kiinnosta mun seurani paskanvertaa.. Viesteihin ei vastata tai mitään muutakaan :s Tai sitten musta vaan tuntuu siltä.. Jotkut päivät on niin tylsiä, että ei vaan oo muuta tekemistä kuin angstata! Mutta koittakaahan jaksella taas, mulle tulee ainakin toivonmukaan vähän erilainen päivä huomenna ;) 

Nyt suihkuun ja sitten pikkuhiljaa nukkumaan jos pääsis kerrankin vähän aikasemmin kuin normaalisti olen päässyt.. Eilen meni johonkin kahteen kait :))

XOXO>: Nansku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)