Stalkkaukset!

perjantai 9. elokuuta 2013

Parisuhde vai pari suhdetta?

Tää on jotenkin nyt sitten spesiaali kirjotus kun 250 kirjotusta on tän jälkeen täynnä, yritin pääni puhki keksiä aihetta että mistä ihmeestä mä kirjottaisin ja muokkailin tätä jonkun pari tuntia tässä, mutta tää saa nyt sitten kelvata :D 

Ääääh, oon koko päivän lueskellut noita vanhoja keskusteluja mitä ton naimisissa olevan miehen kanssa ollaan joskus kirjoteltu.. Tekis niin mieli ottaa taas yhteyttä kun kauhee ikävä tuli yhtäkkiä, muttaaaah emmä ota.. ei pysty, ei voi.. Oon niin kusipää, etten edes kehtais. Miksen mä vaan ole poistanut noita, mulla on joka ikinen kirjotus tallessa.. Vois tulostaa ne ja kehitellä kirjan niistä suurinpiirtein.. tai parikin !! Emmä pysty poistamaan niitä.. huoh..Mä selkeytän paria ajatusta tässä ihan omaksi ilokseni nytten kun nää asiat pyörii mun päässini niin kauheen paljon :D  Muistan sillon miten innoissani mä olin kun löysin jonkun ihmisen joka välittää musta, jopa rakastaa mua ja näyttääkin sen vielä.. Ja sitten se, että miten kovasti ootin aina että tästä ihmisestä kuuluu jotain ja pystyn kertomaan KAIKEN, mutta toisena naisena oleminen ei oo mitään helppoa ja en suosittele sitä kenellekkään.. Alukshan se oli ihan jees, ei sitä osannut ajatella että rakastuu niin palavasti ja haluaa ''omia'' sen ihmisen kokonaan itselleen.. Mutta emmä halunnut olla mikään perheen rikkoja loppupeleissä!! Naimisissa oleva mies ei varmaan itse muista, mutta 30.4.2012 lähetin tämmösen viestin: ''Mä nyt ihan tosissanu jumituin tähän koneelle kirjottelemaan sulle mut ei se haittaa ollenkaan mua..;) On piristävää kun joku ihminen ymmärtää mua ja jaksaa kuunnella ihan mitä mä sit kerronkin, just tommosta miestä oon kaivannutkin.. ja sitä kun tää on niin huoletonta silleen , ettei oo mitään tilivelvollisuuksia, tai mitään muutakaan mitä seurustelusuhteissa on.. tää on niin erilaista'' Hainko mä pelkästään sitä ymmärrystä vai mistä tässä oli kyse? Mä rakastuin tohon ihmiseen niin palavasti, ettei mulla ollut loppupeleissä muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa toi koko juttu ihan kokonaan.. Ja oon pahoillani siitä, edelleen.. Että aiheutin kaikkea mahdollista mielipahaa!! Muistan kyllä miten itsekkin seurustelin vielä noihin aikoihin maailman itsekeskeisimmän ja kusipäisimmän ihmisen kanssa ketä olen koskaan tuntenut.. (Kutsutaan nyt häntä vaikka herra J:iiksi). Näin jälkeen päin oon ihmetellyt, että miten ihmeessä olen edes koskaan tutustunut tommoseen ihmiseen kuin herra J oli.. Me ei puhuttu oikeestaan mistään.. Koskaan, en koskaan voinut edes kuvitella kertovani mun asioista tälle herra j:lle mitään. tosin meidän suhde oli tässä vaiheessa tuhoon tuomittu kun naimisissa oleva mies astui kuvioihin.. Joten en tuntenut sitä ainakaan sillä tavalla pettämiseksi vaikka kirjottelinkin paljon naimisissa olevan miehen kanssa, oikeestaan päivittäin. 

Siinä mielessä mun ja herra X:än suhde oli erilainen, ettei kummallakaan ollut toista miestä eikä toista naistakaan myöskin siinä mielessä, että ollaan herra X:än kanssa parhaimpia ystäviä edelleenkin.. tai ainakin herra X on mulle korvaamaton ihminen :).. Ja siinä mielessä samanlainen, että en oo koskaan tavannut tommosta ihmistä kuin herra X:ä on pystyn puhumaan _KAIKESTA_ mistä en oo koskaan ees kuvitellut, että puhuisin jollekkin ihmiselle. Ja pystyn edelleenkin enemmän kuin kenellekkään oon koskaan pystynyt :D niin muista miehistä, kuin naistenvaivoistani jne.. Mutta en nyt ala mun ja herra X:än suhdetta tässä puimaan sen enempää koska en halua ongelmia siitä, tai siis.. herra X ei niinkään halua että meidän suhdetta puidaan netissä tai muutenkaan muiden ihmisten kesken koska se on meidän välinen asia ja kaikki ymmärtää sen varmasti oikein hyvin.. :) 

Mutta tän tekstin tarkotus oli lähinnä vähän selventää näitä mun parin vuoden aikaisia mieskuvioita, koska kauheen moni ihminen on tullut selittelemään mulle sitä ''taasko sulla on uus mies'' juttua vähän väliä, ehkä se vaan tuntuu siltä että vaihtaisin kauheen usein.. o___o No tosiaan, kyllähän mä tapasin sillon viime viikonloppuna uuden miehen , mutta en oo sen kanssa perustamassa mitään perhettä tässä ainakaan lähiaikoina :D Kuten aikasemmin sanoin, etten oo todellakaan kauheen paljon harrastellut tommosia yhdenillan juttuja ja tuskin toikaan sellaseksi jäi.. 

''Tää tuntuu helpolta, just niinkuin ois tunnettu aina <3'' 

Hui kun tuli sekava kirjotus, mutta toivottavasti joku jaksaa edes lukasta tän läpi, kommenttia saa jättää sit kanssa :D Tänään pari lasia viiniä ja saunaa... Pitäkäähän hauska viikonloppu ja olkaa ihmisiksi! 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. joo luettu,jep tosi sekavaa :D en mä keksi mitään järkevää nyt kommentoida,mutta se on kyllä hyvä merkki,jos tuntuu siltä,että aina ois tuntenut sen ihmisen :) ei tarvii miettiä mitä sanoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että jaksoit lukea :)) Tosiaan sekavaa kun kauheessa hälinässä kirjotettu ja kiireellä, välillä vähän ajatus katkennu välissä ja sitte en pystyny taas jatkamaan kun en muistanu mitä kirjotin jne :D

      Ja totta, toi on todella hyvä merkki, ettei tarvi miettiä mitä millonkin sanoo.

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)