Stalkkaukset!

perjantai 23. elokuuta 2013

Että näin :D

Mulle on nyt tullut aika kärkkäitä kommentteja siitä , ettei kiinnosta lukea tätä blogia koska tää keskittyy mun syömisiin ja ei kiinnosta koska angstaat ja blaablaablaa, saisinko nyt selvyyden yhteen asiaan ainakin, miks pitää seurata ja lukea näitä mun kirjotuksia jos ne ei kiinnosta paskaakaan? Sen takia, että sais kertoa mielipiteensä miten paska mun elämä on ja miten mun syömiset ja angstaamiset ei kiinnosta vai? Sori kamut, mutta mun ymmärrykseen ei vaan mee tommonen että seurataan blogia asenteella ''ei kiinnosta paskaakaan sun elämäs'', itse ainakin seuraan henkilöiden blogeja jotka mua todellakin kiinnostaa!! Siis joo, ehdottomasti mua KIINNOSTAA lukijoiden mielipiteet, että mitä teitä kiinnostaa lukea ja mitä ei. Mutta kun tää on jatkuvaa, lähes jokaiseen postaukseen mitä oon kirjottanut viime aikoina niin on jokunen tämmönen kommentti tullut. Voisin laittaa tähän esimerkiksi erään anonyymin kauniin kommentin, mä en edes kehtais anonyyminä noin kärkkäästi kenenkään seuraamani blogiin kirjotella tollasta. Toivottavasti noista kommenteista saa nyt jotenkin selkoa ees. Kuvan saa suuremmaks kun klikkaa siitä kuvasta. Olen pahoillani jonsku, mutta en vaan jaksa enään vastata noihin sun suoranaisiin vittuilu kommentteihin :)






Ja selvennykseksi vielä, että mä en vetänyt hernettä nenääni siitä, että joku säälittävä anonyymi tulee kommentoimaan mulle tollasta skeidaa :D Musta toi on huvittavaa, sekin on huvittavaa että väitetään mun vetävän herneet nenään lähes joka asiasta mitä mä tänne kirjotan. Musta on loistavaa, että te jaksatte kommentoida mutta edelleen jos mun elämä, syömiset,laihduttaminen tai joku muu ei kiinnosta niin yläkulmasta voi painaa ruksia ja suksia vittuun suoraan sanottuna :)) 

Kiitos ja hei. 

XOXO: Nansku

3 kommenttia:

  1. No heeei come on,älä nyt oikeesti ole käärmeissään mä eka luulin että olit tsoukilla kirjoittanut ton sun ruokaohjelman,tsori vaan tytteli :T Jonsku ja Jonskun maha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ja aijon tsoukilla kirjotella niitä tästä lähtienkin, ihan sun vatsan kiusaks..

      Poista
  2. No heeei come on,älä nyt oikeesti ole käärmeissään mä eka luulin että olit tsoukilla kirjoittanut ton sun ruokaohjelman,tsori vaan tytteli :T Jonsku ja Jonskun maha

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)