Stalkkaukset!

perjantai 23. elokuuta 2013

Jännityksellä oottelen, että tuleeko mulle huono olo/vatsa kipeeks kun söin pitkästä aikaa kanankoipea kuorineen kaikkineen :s Piti olla hoppu ja nyt se on leikin loppu, no toivotaan että ei tulis ainakaan kauheen huonoa oloa :D Yritän kuumeisesti keksiä jonkun aiheen, mistä mä kirjottaisin teille kun ei noi syömiset niinkään kiinnosta (kuulemma).. 

Kattelen tässä rennosti läppäri mahan päällä vanhoja salkkareita :D Täytyis vielä imuroida, pestä lattiat ja pestä toi suunnaton pyykkivuori ennen huomista tuolta, mutta minkä mä voin sille että yhessä koneellisessa menee joku tunti :D Ja tässähän on siis vähän tämmöstä luppoaikaa + illalla saunomaan :p

Olin jo vähällä laittaa sellasen ''kuvapostauksen'' missä olis esim mun mahastani kuvaa, koska sehän on kauheesti kiinnostanut kaikkia mutta en voi kun noita kuvien kopsaajia löytyy joka suunnasta. Joten se valitettavasti nyt sitten on turha toive. Mutta mä lähen tästä jatkamaan harjotuksia, niin kattellaan myöhemmin ,että jaksanko kirjotella tässä viikonloppuna vai en.

XOXO: Nansku

1 kommentti:

  1. Mua kiinnostaa syömiset! Ja kiinnostais paljo tietää paljonko painat.. en tod. Usko jos sanot et oot kauhee läski yms. Koska mäki oon "läski" ja painan 51. Eli en oikeesti kyllä ole :D
    Ja kuva jutut olis kyl kivoi.. oon aatellu iteki laittaa joskus :)

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)