Stalkkaukset!

tiistai 13. elokuuta 2013

.ei mitään

Heippa, jospa yrittäis nyt sitten vähän positiivisempaa tekstiä saada tähän blogiin mitä eilen.. Pyydän anteeksi taas kerran tota mun angstikohtaustani... Mutta mun mielestä on parempi purkaa tunteitaan tänne kuin viillellä ranteet auki! Vai?! Mua vituttaa suunnattomasti kun mua on kusettanut moni ihminen tässä pienen ajan sisällä ihan suunnattoman paljon.. Siis mitättömissä ja pienissä asioissa, en ymmärrä tollasia.. Eräs mies kusetti että on sinkku vaikka on seurustellut useamman vuoden jonkun ämmän kanssa.. anteeks ruma sana, mutta mua vituttaa tollanen pelleily :D Ja sitten paljon muuta, mutta en nyt jaksa alkaa selittelemään tosta aiheesta sen enempää..

Tosiaan mun mielestä on ihanaa saada kommentteja teiltä, enkä oo missään vaiheessa todellakaan tarkottanut etten haluais niitä saada.. Mutta sain vaan sellasen käsityksen erään anonyymin kirjoitteluista ettei häntä kiinnosta yhtään mun elämäni, mielipiteeni jne.. Niin miks sitten seurais tätä mun blogiani edes ylipäänsä? o_O En ole kuitenkaan tietääkseni ainakaan ketään pakottanut tätä lukemaan, tai mitään.. EN EDES HERRA X:ÄÄ :D 

Alotin toissa päivänä karkkilakon, tänään jo on tehnyt vähän tiukkaa, mutta luojalle kiitos siitä että noista diettipatukoista on tehty ihan ok makusia ja super makeita niin niillä lähtee kaikki mahdolliset makeenhimot menemään jo parin purasun jälkeen. Kesäkurpitsa,porkkana,kurkku,tomaatti ja kaikki muut mahdolliset vihannekset on karkkien,sipsejen ja muiden makeisten loistava korvike myös.. Ja purkkaa,purkkaa,purkkaa... Mun tekis mieli taas alotella vähän kevyempää ruokavaliota ja oon sen silleen vaivihkaa tehnyt, vähän pienentänyt noita ruoka-annoksia tällä viikollla jo.. ehkä ens viikolla vois jättää muutamat ruuat välistäkin :D Mä en vaan haluais että kukaan huolestuis mun syömisvammailuista taas, niin ei voi kertarysäyksellä kauheeta muutosta tehdä tohon syömiseen. Herra X varmaan ensimmäisenä kun näkee tän postauksen niin pitää puhuttelun mulle, mutta tota.. Otan sen vastaan oikein mielelläni koska, en pidä ittestäni tämmösenä turvonneena YHTÄÄN.. Mua ahdistaa ja kaikkee mahdollista, vaikka en nyt kauheesti oo kenellekkään valaissut tosta asiasta mitään. 

Olen ollut yhteydessä tän baarissa tapaamani miehen kanssa ja suunniteltiin että viikonloppuna nähtäis taas, täytyy nyt kattoa miten pääsen itse liikkumaan mihinkään jne.. Mutta toivottavasti nähtäis kuitenkin. :)) Mutta mulla taas tökkäs tää kirjottaminen niin kirjottelen taas joskus, hauskaa illan jatkoa kaikille ja nukkukaa hyvin <3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)