Stalkkaukset!

tiistai 20. elokuuta 2013

Syömistä

Päivä meni loistavasti.. Ei ollut mitään ongelmia syömisten tai muiden kanssa kun alotin tänään vähän vähentämään noita ruokia.. Kaloreita tuli alle 600 koko päivälle tarkasti jos tahdotte tietää niin 579.. Ja siinä oonkin erittäin ylpee itsestäni etten alkanut ahmimaan mitään kaksin käsin taas. , Mutta sitten kun ilta/yö koitti niin retkahdin taas syömään muutakin kuin sitä sallittua salaattia.. Eli lihapullia, karjalanpiirakan jne..(Yhdessä karjalanpiirakassa on 145 kaloria, mikä on ihan älytön määrä..) Oikeesti, hävettää olla näin läski ja itsekuriton.. Missä helvetissä mun selkäranka on???? Miksen mä kykene tekemään mitään niinkuin sanon tekeväni, aina mä lipsahdan johonkin suuntaan! Huomenna rankasen varmasti itseeni ja vähennän kalorimäärää rutkasti!! Mä haluaisin onnistua huomenna, koska en kestä tätä pettymyksen määrää kun oon näin vitun lepsu itteni kanssa, miksen mä vaan saa sitä tahdonlujuutta jostain kaivettua ja selviä tästä niinku pitääkin.. äääh, ku pistää vihaks ihan suunnattomasti tää!! Huomenna mä lupaan onnistua, huomenna mä tuun kertomaan teille miten onnistunut mä olen :'D

Sama tän nukkumisen/unirytmien kanssa. Viikonloppu taas reippaasti sekotti mun rytmini päin helvettiä ja nyt oon joskus 1-2 aikaan yöllä saanut aikasintaan unta ja herännyt liian myöhään... Mutta huomenna mä _LUPAAN_ että nousen aikasin.. viimeistään 8:30.. Pakko saada aamupala tästä lähtien syötyä viimeistään 9:00 niin tulee jotain rytmiä tähän elämään kun on elänyt taas niinkuin elopellossa suoraan sanottuna.. EI toi puol 9 niin kauheen aikasin varmaan teiän mielestä ole, mutta mulle se on näillä rytmeillä todella aikanen herätys. :p Mutta katsellaan huomenna taas paremmalla ajalla kun kerkeen kirjottelemaan jossain vaiheessa, jos kerkeen.. yritän parhaani!

XOXO: Nansku

4 kommenttia:

  1. Mulla on tällä hetkellä tosi hyvä dieetti! Revittii eile meinaa hammas ja en pysty mitää syömää.. kyllä paino tippuu :D (tää on kyllä iha perseestä?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kysymysmerkki tuli sitte vahingos :D

      Poista
    2. APUA!! Onneks multa ei oo revitty ensimmäistäkään hammasta ikinä ja toivottavasti ei tulla repimäänkään. Varmaan on ihan täydellinen dietti kun ei pysty syömään, eikä varmaan hirveen paljon kyllä juomaankaan.. koita parannella hamppia nyt ja toivotaan, et helpottaa nopeesti <3

      Poista
    3. Olin unohtanut ihan kokonaan vastata tähän :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)