Stalkkaukset!

torstai 29. elokuuta 2013

antakaa mun kuolla!

Vittu kun ahdistaa niin ettei hengittämään pysty.. Musta taas tuntuu, että tää koko maailma romahtaa mun niskaan, enkä mä jaksa tämmöstä. Kukaan  ei kuuntele mua , ketään ei kiinnosta. Kaikki on parempia, ihanempia.. Mukavampia ja laihempia kuin minä.. Kauniimpia ja muutenkin täydellisiä. Mä oon vaan yksin vitun epäonnistunu möykky tän kaiken täydellisyyden joukossa. Kukaan ei millään tavalla tue mua missään.. Kukaan ei voi koskaan auttaa ja kysyy,että mikä mulla on hätänä tai onko kaikki hyvin. Lopin yhteydenpidon kaikkiin mahdollisiin ihmisiin ja KUKAAN ei ole laittanut varmaan 3kuukauteen mulle ENSIMMÄISTÄKÄÄN viestiä, soittanut mulle ENSIMMÄISTÄKÄÄN puhelita. 

Kävipä taas vaan mielessä, että mitä vittua mä edes teen tässä saastasessa maapallossa? Muuta ku saastutan tätä paskaa vaan lisää jokaisella eletyllä päivällä! 

3-4 iLTANA peräkkäin ollu ihan järkyttävä olo etten kestä ja nyt tää oikeesti räjähtää käsiin ja mä viiltelen ranteet auki. 

Kiitos ja hei

xoxo: Nansku

8 kommenttia:

  1. Älä ny tee mitää. :(
    Kyllä varmasti on joku joka välittää, aina on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei se ainakaan siltä tunnu... ja sit kun kerron jollekkin jonkun asian niin se alkaa vaan höpötteleen omia asioita siinä samassa ja jättää mun asiat sivuun.

      Poista
    2. Hmph.. :/ Teetkö muute tällä hetkellä mtn? Ootko töis/koulus? Ja sori jos oot sanonu jo jossai aiemmas postaukses, mul o lahopää ni en muista mtn :D mut niiii et jos oot tyylii vaa himas ni luultavasti seki jo saa paskan olon aikaa.. :(

      Poista
    3. Ihan kotona vaan oon tällä hetkellä, tosin jotain satunnaisia työjuttuja mullla on tossa ollut, mutta ei mitään sen enempää :D ja tosiaan kun on vaan kotona, niin pää hajoo ja on aikaa miettiä koko ajan kaikkee paskaa :s

      Poista
  2. Minkä ikäinen sun lapsi on?Asuuko hän sun kanssa,vai missä?

    VastaaPoista
  3. oletko kattonut tota the wire sarjaa? ite en,meinasin että nyt alotan sen kattomisen :) joo jooo tsemiä nyt sulle vaan ku näköjään taas notkahdus tuli,ei oikeesti onhan se todella ärsyttävää,jos ihminen ei osaa toista ottaa huomioon tai ei osaa kuunella lörpöttelee vaan omiaan toki mä en viihdy sellasten ihmisten kanssa,mielummin sitten höpöttelen yksinään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ole seurannut tota sarjaa enkä oikeestaan edes kuullut koskaan kyseisestä sarjasta, kyllä asuu mun kanssani.. ja ikäkin selviää tuolla joissakin postauksista jos on alusta lähtien lukenut tätä mun blogiani.. No eipä mua itseäni ainakaan toi yksinään höpöttely kauheen paljon kiinnosta se on turhauttavaa, ahdistavaa ja kauheeta muutenkin, mulle tulee ihan höperö olo jos alan yksinäni juttelemaan kaikkea mahdollista. Kyllähän sitä joskus saattaa sanan kaks vahingossa yksinään höpistä mut siihen se sit jääkin.

      Poista
  4. glassteardrop.blogspot.com :))

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)