Stalkkaukset!

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

En oo jaksanut postailla, eikä ole mitään postattavaa.. Angstipaskaa päivästä toiseen ja kiukuttelua siitä miten läski mä olen. 

Vituttaa olla niin paska, että aiheutan sille eräälle tärkeimmällekkin henkilölle paskaa koko ajan! Vihaan itteeni enemmän ku mitään.. Vihaan niin paljon että ette osaa edes ymmärtää! Ajattelin eristäytyä taas koko ihmiskunnasta kun vituttaa niin paljon ettei mitään järkeä, kenellekkään ihmiselle ei tee hyvää olla tämmösen seurassa joka saastuttaa joka paikan elämällä täällä!

xoxo: nansku

14 kommenttia:

  1. jaaahas neiti hutera taas,joo tsemiä ja kaikkea hyvää kyllä se aurinko taas paistaa joku päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neiti hutera? Anteeks etten ole täydellinen ja sellanen tasapainonen ihminen ketä on aina hyvällä tuulella.

      Poista
  2. no ei se mitään saat anteeksi mä olen sellanen mä en jaksa hirveesti sellasia negatiivisia ihmisiä katella siis en tarkoita sua enhän mä ees oikeesti tunne sua,mutta yleensä ihmisiä jotka jaksaa vaa valittaa "eräs tuttuni tarkoitan lähinnä häntä tässä" jos ei ite ole valmis tekemään asioille mitään ku itkee vaan omaa paskaa elämää niin ei se kyllä sitten siitä mihinkään muutu.T:Mr.nobody

    VastaaPoista
  3. mitä mieltä sä olet kaija k oo s ta ?

    VastaaPoista
  4. tota villiä huhua kiertää tuolla,että katsot bb:Tä ja nauhoitat sen ja katsot sen heti uudestaan,pitääkö tämä paikkansa,anteeksi jos kuulostaa tyhmältä,mutta ajattelin vaan kysyä :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, en todellakaan. Miks ihmeessä mää nauhottaisin ohjelman jonka näkee netistä vaikka kuinka kauan? :D ja miten ihmeessä mä sen olisin edes nauhottanut? Katsoin kyllä, koska halusin tietää kuinka alas ''julkkiksetkin'' pystyy vajoomaan -.-

      Poista
  5. no äläpäs nytten kyllä andy,reetu ja anu on julkimoita no andyllä ainaskin hieno ura takana ja tullut sen takia julkisuuden henkilöksi,mutta on siellä monta tollasta neverhöördiä :D no digiboxilla voi nauhoittaa,no mutta kummiskin kattelet niitä heti uudestaan :D siis huhu liikkellä,kyllä munkin pitää kattoa sitä ainaskin tällein aluksi vielä ja seurata andyn ja reetun liikkeitä :D mitä luulet yrittääkö reetu sitä seksipommia?niinku se sanoi heti siinä aluksi,mä luulen että reetu on aikamoinen veijari :D

    VastaaPoista
  6. No ehkä ne on julkkiksia, mutta huomioohan kaikki noi tyypit tonne menee hakemaan, kuten tää blondi pimatsu ''tulin tisseistäni julkisuuteen''. Jokainen noista on ollut seiskassa ja nyt ne on julkkiksia.. wohoo :-D Todellinen seksipommi, ja mua ei tosiaan kiinnosta sen reetun jutut yhtään. se oksettaa mua enemmänkin ku kiinnostaa, mutta jokainen tavallaan. Miks siinä jos sä tykkäät, tuskin oot ainoo tässä maapallolla joka sitä katsoo noiden kahden ihmisen takia.

    Ja sitten asiasta seuraavaan: Kyllä mulla sattuu kuitenkin olemaan vähän parempaakin tekemistä, kuin nauhotella tai katella bb:tä sata kertaa päivässä. Olisin varmaan tilannut sen 24/7 ja tuijottaisin sitä koko ajan jos näin olis, että se paska mua kiinnostais :D Ja mistähän/kukahan tommosta skeidaa on sulle syöttänyt? Musta on huvittavaa, että miljoonat tuntemattomat ihmiset juoruu musta tollasta vaikka kukaan ei edes tunne mua :0 Mistä sä tiedät, että just musta puhuttiin tollasta? Tuskin ihan nimeltä on maininnut kuitenkaan?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No menee menee,tosin luulen että andylle jotain maksettu hyvin,että se tonne menee,mutta kiva nähä tossa näkee väkisinkin ne negatiiviset puolet ihmisestä,no kyllä nää ekat jaksot saa ihan hyvällä omallatunnolla kattoo jokaisella on omat syynsä kattoa :D
      No ei kukaan ole juorunnut mitään minä sen huhun laitoin liikkeelle,ihan nimeltä mainitsin siis sun nikin,noh ei millään pahalla ollut,mulla oli hauskaa,mutta nytten kaikki kyllä luulee että kattelet bb:tä nauhalta heti uudestaan :)

      ps: ihan samahan se on.se paikka on täynnä neverhöördejä,ei kait sillä nyt niin väliä ole,jos he tietää että fanitat bb:Tä tai luulee

      Poista
    2. öööh, okei. Mä en ihan ymmärrä sun pointtias näissä jutuissa.. ''sä katot bb.tä ja nauhotat ne ja katot sen jälkeen uudelleen?'' et sitten parempaa juorua enään keksinyt?

      Poista
  7. Ei mulla ole mitään pointtia näissä jutuissa :DDDDDDD mä yritän keksiä jotain parempaa jooko?:DDD

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)