Stalkkaukset!

keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Tänään tulee rakkautta 50.0 


Miettikää sitä :-D

40 kommenttia:

  1. oho tulipas romanttinen sydän :-D

    VastaaPoista
  2. näyttäisi olevan todella romanttinen sydän. Kiitos äskeisestä puhelusta toivottavasti olin myös avuksi sinulle :-) toivon mukaan tää saa sut vähän hymyilemään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun kuuntelit ja muutenkin.. Ja sen yhden sanan mä halusin kuulla ,tiedät sen itsekkin ♥

      Poista
  3. Todella tiedänkin ;) saat kuulla sitä hieman useemminkin tulevaisuudessa ;) onkohan tää sitä nyt lässyn lässyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ole.. tai jos on niin sit on.. Toi yks anonyyminpaska ragee mulle, mut evvk.. tein alussa jo selväks, etten oo kertomassa mun oikeeta nimeeni, laittamassa kuvaani, kertomassa asuinpaikkaani, taikka mitään muutakaan henk.kohtasta josta mun joku lähisukulainen sais tunnistettua mut , niin tää yks ragee siitä kun ei tiedä kuka mä oon, miltä mä näytän jnejnejne.. ääääwwww!!!! Ei kiinnosta, mutta huvittaa.. :-D

      Nää on niitä ihanan limasia ja kiihkeitä rakkausjuttuja mitä mä oon toivonutkin, vähän imelämpiä ja limasempia vielä voisi kyllä olla!!!!!!!!!

      Poista
  4. Koskahan saan taas lukea ihastuttavan anonyymin juttuja joka ekana haukkuu ja 15min myöhemmin pyytää anteeksi käytöstään :----D loistavaa viihdettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän toi kohta pyytele anteeks kun laittaa vähän samalla mitalla takasin.. se on parasta kun tulee niitä ''emmä tarkottanut tota oikeesti, älä ota nyt hernettä nenään tosta'' Joka kerta kun sanon vähänkin takasin jotain niin oon vetänyt kauheet herneet nenään, vaikka ihan todellisuudessa nauraisin vedet silmissä :-D

      Poista
  5. Voin kertoa lukijoille että nansku näyttää todella hyvältä ;) niin seksikäs että ihan ...........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai että ihan ....................... :---------D Se selittää kaiken.. Veri pakenee sun päästäs johonkin muuhun (...............) paikkaan niin sähän oot ihan sekasin ja selittelet kaikkee omaas.. Kerroin just tolle anonyymille kauniisti että olen karvanen, läski ja ruma mies.

      Poista
  6. hahaa :D niinhän se taitaa kyllä ollakkin :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sua varten se on ;)

      Poista
    2. ole hyvä vain ;) tykkään kun karvanen läski ja ruma mies ihailee hauistani.. ihan niinkuin olisi kuntosalilla :------------DDDD

      Poista
  7. veri pakenee päästä vain hauiksiini. ei sinne mihin suurin osa teistä lukijoista luulee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahaa, mä nyt en ees osannu kuvitella, että joku aattelis jotain muuta :-d

      Poista
    2. Miten se meni että eihän raskaana olevaa voi panna. 9kk selibaatti mullakin siis menossa :o

      Poista
    3. ton kommentin voi käsittää monella tapaa ;D

      Poista
    4. :--------D sun selibaattis on rikkoutunut joku miljoona kertaa vaikka ei oo raskauttakaan kulunut ku muutama kuukaus, sä oot niin hiton heikko :-D Nyt meiän lapsesta tulee ties minkälainen avaruusolio !!

      Poista
    5. Heikkona sinuun ;-) Minkä sille mahtuu ;)

      Poista
    6. Mun selibaatti pitää usko pois ;O

      Poista
    7. noh ei kerrota enempää ;D

      Poista
  8. ahahah :D noh mahtuu mahtuu ;) vai olisko se mahtaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noni, nyt menee liian härskiks taas :-D

      Poista
    2. Ei ne härskiksi ole vielä mennyt, sitten se menis jos kertoisin mihin se mahtuu ja mihin ei ;)

      Poista
  9. Kerro äkkii rakkausjuttuja ku mun akku lopppuuuu.u..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh tämähän on todella mun speciaali alaa, rakkasjutut siis ;) eihän mun tarvii muuta kertoa kuin ILU <3

      Poista
    2. Niin ei tarviikkaan.. Kiitos ♥ Kauniita unia ja ootan sitä aamua..

      Poista
    3. Aamulla on taas tiedossa jotain todella käheetä ;)

      Poista
  10. hyvää yötä ja kauniita unia <3

    VastaaPoista
  11. tämähän on nyt 13 vajaa sovitusta! pakko muuttaa siis sekin asia.

    VastaaPoista
  12. damn ei olis pitänyt huomauttaa ;D noh menköön nyt tämän kerran ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm, oothan muistanu hymyillä tänään tarpeeks? :-p

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)