Stalkkaukset!

lauantai 21. syyskuuta 2013

Tää on vaikka kuinka mones kirjotus tänään ja mun tekis mieli postailla koko ajan mun tunteistani teille, mutta ketään ne tuskin kiinnostaa niin lopetan ne ainakin huomiseen asti. Kerron vaan sen sille yhelle ihanalle miehelle etten saa häntä pois mun päästäni. Ikävä raastaa ja mun sydän vuotaa verta! En kestä tätä tietämättömyyttä ja ahdistusta joka mulle tulee lähes joka päivä. Olisin voinut tän kirjottaa johonkin muualle, mutta tiedän että kyseinen ihminen käy lukemassa tätä blogia niin kirjotin sen sen takia tänne.. Ja että saan vähän edes samalla purkaa näitä tunteitani.. huokaus, kaikki on niin kauheen vaikeeta. Ps: Toivon, että saan sen maailman ihanimman puhelun jonka oon saanut joka aamu tähän mennessä ♥

Tulin oikeestaan kertomaan teille, että sain aikaiseksi alotella tota yhtä toivepostausta. Mutta siinä postauksen yhteydessä tulee aikamoinen uutinen julkisuuteen niin mietin vielä, että koska mä viitsin laittaa sen tänne esille teille kaikille :D Kait te jaksatte odotella vielä jonkun aikaa sitä? Vaikka mulla on nyt jotenkin ollut aivot ihan tyhjinä noiden toivepostausten kanssa  niin kyllä mä ne saan kuitenkin aikaseks tässä :D

Mutta ei mulla muuta, oottelen sitä aamusta soittoa johon saan herätä. . . toivonmukaan! Rakastan ♥ ♥ 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)