Stalkkaukset!

lauantai 21. syyskuuta 2013

Niitä suuria tunteita ♥

Ihana aamu taas kaikinpuolin ihan vaan sen takia, että sain kuin sainkin sen odottamani aamuisen puhelin, vaikkakin mua alko taas loppujen lopuks ärsyttämään ihan suunnattomasti  niin en voi kieltää, etteikö musta tuntuis ihan helvetin hyvältä. Mun ajatukset ja tunteet on taas niin sekasin etten mä tiedä mitä mun täytyis tehdä, ehkä mä en vaan tee mitään.. Mietin tossa taas eilen että pitäsköhän mun vaan laittaa välit poikki ja kadota johonkin kauas, kuten aina sillon kun mulla on vaikeeta niin oon tehnyt. Mutta oisko se taas ainoo vaihtoehto paeta tätä kaikkea? Tulin siihen tulokseen, etten mä oo tästä mihinkään lähtemässä. Oon luvannut tolle miehelle, että oon hänen kanssaan loppuelämän. Mutta eiks lupaukset oo kuitenkin tehty rikottaviks? Nojoo emmä oo rikkomassa sitä lupausta ja mun puolelta kaikki on taas ihan kunnossa toistaseks ja toivottavasti tulee olemaankin. Musta on  vaan kauheen vaikeeta rakastaa ihmistä joka on tommosessa elämäntilanteessa, ettei itse tiedä mitä tekee vai tekeekö yhtään mitään. Haluaisin vaan kauheen paljon selkeyttä näihin asioihin ja toisaalta haluaisin lopettaa näiden asioiden miettimisen ja antaa niiden mennä ihan sillä omalla painollaan mistä ollaan puhuttukin. Ei kukaan pysty tunteisiinsa niin kauheen paljoa kuitenkaan vaikuttaa, että muuttais kaikki asiat ihan toisin kuin ne on. Mä en ymmärrä miten joku ihminen vaan pystyy vaikuttamaan muhun noin paljon?!! Saa mun tunteet, pään ja ajatukset ihan sekasin. En pysty tekemään mitään, en pysty olemaan edes vihanen kyseiselle ihmiselle vaikka olisin ihan suunnattomasti halunnutkin olla. Toisaaltahan toi on hyvä asia mutta mutta.. No antaa olla nyt ton aiheen , halusin vaan sanoa tän... Mä rakastan.. Ihan suunnattomasti! ♥ Että ei mun auta muu kuin luottaa  siihen mitä oot sanonut mulle.. ''Kaikki tulee olemaan vielä hyvin ja kunnossa'' 

Mulla ois tohon vielä vaikka kuinka paljon kirjotettavaa, MUTTA ehkä mä nyt kuitenkin jätän tän tunteista puhumisen taas tähän :) Hauskaa päivää kaikille ja olkaa kiltisti. 

XOXO: Nansku

7 kommenttia:

  1. Minusta tuntuu että saat joka aamu sen ihanan puhelun. Se on loistavaa että joku ihana ihminen saa sut hyvälle päälle. xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se saa mut hymyilemään ja niin parhaalle päälle ettei mitään järkeä.. Voin kun te ymmärtäisitte että miten onnelliseks yks puhelu voi ihmisen saada :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. miksi mun viestit näkyy täällä aina moneen kertaan vaikka kerran kirjoitan

      Poista
    2. Jaa-a mietin just ihan samaa. että pidätkö mua niin vajaana, ettei kerrasta mee perille :'D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)