Stalkkaukset!

perjantai 13. syyskuuta 2013

Perjantai 13

Ajattelin, nyt nopeesti raapustella jotain kuulumisia teille ei mulla oo kyllä mitään ihmeellistä. Oon yrittänyt selvitellä välejäni erääseen ihmiseen, mutta mua vähän jännittää että tuleekohan tästä enään yhtään mitään?!-Onko tässä ollut koskaan yhtään mitään edes! Vaikeita asioita, mutta en viitti nyt menettää yöuniani pohtimalla kolmatta yötä samaa skeidaa! Haluaisin nukkuakkin joskus ja ajatuksena oli pyhittää koko huominen päivä suursiivoukselle, vaikka siivoankin joka päivä niin joskus on ihan kiva tehä sellanen perusteellinen KOKO kämpän siivous! Enkä mä jaksa siivota ollenkaan jos mä vaan mietin paskaa koko yön läpi :3

Olin kokonaan unohtanut mikä päivä tänään on (perjantai 13), kunnes mä yhtäkkiä tossa päivällä hokasin, että ai hitto :D Ihmettelen, että miten mä oon es elossa vielä koska yleensä aina tämmösinä päivinä mulle tapahtuu kaikkea mahdollista. Tänään ei tapahtunut ku yks pikku juttu ja sekin ois voinu sattua vaikka minä muunakin päivänä! Tiputin aamulla siis leipäveitsen lattialle ja suoraan isovarpaan päälle!! Mut ei onneks lähtenyt kuin pieni palanen siitä ja verta tuli vaan pari tippaa, ois voinu käydä super paljon pahemminkin ja lähtee koko varvas irti :D 

Tässä vähän tietoa lisää kyseisestä päivästä (Kun klikkaat seuraavaa sanaa niin pääset siihen) -> Perjantai 13

Ootteks te taikauskoisia? Mitä kaikkea teille on tapahtunut perjantai 13:sta, onks jotain ikimuistosia juttuja mistä ette pääse yli? Kertokaahan ihmeessä :D Mä oon itse ihan taikauskonen kyllä. Uskon ite kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaankin. :D

Mutta ei mulla oo nyt tähän enempää kerrottavaa, katellaan tossa viikonloppuna tai vaihtoehtoisesti viikonlopun jälkeen :) Hauskaa viikonloppua kaikille ja muistakaa olla kilttejä! 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)