Stalkkaukset!

keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Sä oot tyhmä, mikset tajua!

Joo siis , eilinen postaus taas viittas johonkin muutun kuin kuvittelette, mulla ei oo sellasta ''normaaliangstia'' nyt päällä, vaan oon pettynyt erääseen ihmiseen herra A:han siis enemmän kuin varmaan kehenkään koskaan. Mä en tiedä mitä mun pitäisi enään ajatella kyseisestä ihmisestä. Tykkään hänestä, rakastuin häneen jne!! En ymmärrä miten kaksnaamainen ja kusipäinen tommonen ihminen voi todellisuudessa olla? Kysymys kuulu heti aamulla ''onko sulla parempi mieli kuin tänään'', miten ihmeessä mulla vois olla tollasen asian jälkeen vähänkään parempi mieli? Tänään oon vastannut kaikkeen: ''en tiedä'' ihan siitä syystä, koska mä en oikeesti enään tiedä yhtään mitään. Sain sentään yöni nukuttua kunnolla, nukahdin ajoissa ja sain jutella herra X:änkin kanssa kyseisestä tilanteesta kuhan shokki mussa vähän lähti ensin. Tai en tiedä onko se todellisuudessa lähtenyt vieläkään mihinkään, tai lähteekö edes. Tää tunne kerta toisensa jälkeen on ihan sairaan paska PETTYMINEN SIIS. Ihmisiin, elämään.. Varsinkin sellaseen ihmiseen josta on oikeesti välittänyt ihan kauheen paljon, josta on tullut se läheisin.. Jonka kanssa on viettänyt aikaa ihan koko ajan..!! Huoh, uskallanko mä luottaa enään? Tai haluanko mä pettyä mahdollisesti _TAAS_ uudelleen? Pilvilinnani romahti taas oikein todenteolla ja tulin rytinällä alas seittemästä taivaasta. TÄÄ ON PERSEESTÄ! Mä en tiedä mitä mun pitäs kirjottaa, mitä sanoo yms. Mä kuitenkin ajattelin kirjottaa tänne jotain asioita.. Kyse ei oo pettämisestä tai mitään sellasta, mua ei oo kohdeltu väkivaltasesti tms.. Mutta huoh kun voisin kertoa teille KAIKEN! En kuitenkaan yleisesti netissä viitsi kirjoitella tuntemattomille ihmisille mun suhteistani tai ''suhteistani''. Mulle tuli vaan tästä jutusta mieleen se naimisissa oleva mies niin paljon. 

Meinasin kirjottaa julmasti tähän loppuun, mutta pyyhin sen pois onneksi :D

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)