Stalkkaukset!

perjantai 27. syyskuuta 2013

Hölötystä

Mä ajattelin eilen, että kirjotan teille jostain kivasta aiheesta pitkän postauksen, mutta ei mun päässäni liiku tällä hetkellä kuin se, miten ihanaa on olla rakastunut maailman ihanimpaan ihmiseen :-D Voisin kirjottaa tästä kyseisestä ihmisestä sellasen postauksen missä on 10000 sanaa miten ihana tää ihminen on (herra xxxx siis)...Joojoo, tästä lässytyksestä on tullut aika ristiriitasia kommentteja, mutta ei hitto kun en mä vaan voi tälle mitään.. 

Mä ajattelin tossa aikasemmin, että mun ja herra XXXX:n suhde ei kuulu teille yhtään mitenkään, mutta mun on alkanut vähän ärsyttämään se, että mulle tulee kyselyitä joka päivä joka puolelta yms.. Niin vastaan nyt meidän suhteeseen, että kyllä me seurustellaan, kyllä meillä on yhteinen tulevaisuus ja ennenkaikkea KYLLÄ, meille tulee yhteinen lapsi, toukka,rakkauden hedelmä.. Mikä sitten onkaan :-D 

 

Tää biisi on parasta... Ja kyllä, sä olet se mulle ;-) Muistakaa, jos luvataan jotain niin se pidetään.. Ja jos ei pysty pitään ni sit ei luvata ees mitään. 

Ja muuten, teille ihanille innokkaille facebookinkäyttäjille tiedoksi, että mulla on sellaset sivut nyt siellä josta voi käydä tykkäilemässä jos siltä tuntuu: KLIKKAA TÄSTÄ!!

Mä tein nyt tämmösen super pikapostauksen teille, että kerroin nää kaikki asiat tässä samalla. En muuten sitten pyytänyt herra xxxx:n lupaa julkistaa meidän suhdetta tai mitään, että älkää kertoko sille asiasta :----D XOXO: Nansku

Ps: Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!! 

3 kommenttia:

  1. Terveisiä tampereelta ja onnea suhteeseen, toivottavasti menee kaikki hyvin rakkauden hedelmän kanssa ja saat sen mitä haluat. Onnea

    VastaaPoista
  2. en tiedä tuleeko nää viestit perille mutta olisin puolentunnin päästä lenkkiseuraa vailla :p

    VastaaPoista
  3. loistava lenkki olikin ♥ kiitos siitä.

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)