Stalkkaukset!

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Toivepostaus: Kauneudenhoito

Pakkopakko ja pakkko saada ajatuksia vähän muualle tästä kaikesta mitä tässä elämässä tapahtuu.. Ajattelin siis nyt taas toteuttaa yhden toivepostauksen jota samainen anonyymi joka toivoi ton raskauspostauksenkin :) Mutta, mulla ei oo mitenkään erityisiä kauneudenhoitovinkkejä koska en oo muutenkaan mitenkään kauheen kaunis ihminen :D Eikä kauheesti mitään vakkarituotteitakaan tota kauneudenhoitoa varten, että katotaan mitä tästä tulee.. Enkä myöskään jaksanut metsästää mun kameraani mistään, että olisin saanut teille jotain kuvia tähän postaukseen Muttajoo aiheeseen: Käytän kerran viikossa jonkunlaisia kasvonaamioita, pääosin teen itse jotain ihme sekotuksia tai sitten oriflamelta ostelen noita savinaamioita jotka puhdistaa kaikenmaailman ihohuokoset tuolta syvimmistä syövereistäkin :D Mulla on todella kuiva iho kasvoissa ja rasvailen sitä aika usein, lähes päivittäin varsinkin talvella on pakko käyttää päivittäin kun iho kuivuu entisestään. 


Sitten tosta meikkaamisesta, eiks sekin kuulu kauneudenhoitoon jollain tavalla :D?! En käytä päivittäin todellakaan meikkiä.. Nytkin tänään laitoin vähän ripsaria ja huulipunaa ja varmaan viikko sit vähintään ennen sitä :D Ettei mulla tuu ainakaan kauheen paljon aikaa käytettyä naaman kuntoon laittamiseen, mun meikkaaminen on muutenkin yleensä: Ripsari, kulmakynä,kajali ja huulipuna/huulikiilto... Eikä mun meikkaaminen oo siitä kiinni, etteikö mua kiinnostais pitää huolta itsestäni.. Päin vastoin :D meikkailen välillä ihan huvikseen monenakin päivänä viikossa jos oon menossa vaikkapa kauppaan, mutta emmä vaan jaksa kuluttaa aikaa siihen kun en omasta mielestäni niin kauheesti mitään tommosta tarvitse. Meikkivoidetta tai puuteria en oo koskaan (paitsi joskus vuosia sitten pahimpina pissisaikoina) osannut käyttää, nyt oon käyttäny bb-voidetta joka kosteuttaa mun naamaani niin ei tarvis rasvaillakkaan niin kauheena jonkun puuterin jäljiltä. Lähes kaikki meikit mitä mulla on niin on ostettu oriflamelta tai jostain muusta tommosesta, harvemmin ostelen kaupasta mitään meikkejä.  Puuttukohan tästä postauksesta nyt vielä sitten jotain? :D 

Käytän kyllä enemmänkin hiustenlaittoon, värjäykseen ja hoitoon enemmän kuin naamani :D Mutta teen mun tucastani joskus sitten postauksen jos jaksan ja pystyn.Nyt näitä postauksia tulee postauksen jälkeen MUTTA toivottavasti teitä ei haittaa tää tulva :D Laittakaahan lisää postausideoita mulle tulemaan ihmeessä, niin yritän mahdollisimman pian toteutella niitä :)

XOXO: Nansku

30 kommenttia:

  1. tuu hoitamaan se värjäys minkä lupasit ;D xxxx

    VastaaPoista
  2. Kommentoi jo, mä en jaksa odottaa enään. Vaikka tiedän, että soitat joskus kasilta mutta huoh :D Ikävän iskit rintaaaaaaaaaaaaaaan!!

    VastaaPoista
  3. ja taas pommitetaan blogias. yhtä hymyä taas ollaan täällä ;D toivottavasti sielläkin ;) xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin yhtä hymyä jo sillon kun herätit mut!!

      Poista
  4. kun joku ulkopuolinen lukee tätä blogii niin kyllä se päätä pyörittelee :D aattelin et voisit tehdä mulle sen värjäyksen hyvin nopeella aika taululla?! miten olisi? tässä on varmaan jo 2.5 kommenttia eikö ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooh, mietin just samaa että säälin vähän mun lukijoita jos ne lukee näitä ihania kommentteja kun ne ei tajua näistä yhtään mitään :D Ja ei hei, toi on huijausta... tossa oli vasta 1,5kommenttia :DDDD
      Ajattelit vai?! No eiköhän se onnistu jos hinnasta päästään sopuun.

      Poista
  5. mustat hiukset ja sit se yks toinen juttu tonne reiteen ;D millä aikataululla haluut toteuttaa ne ? ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kommentointi jotain jumittaa oikein huolella, mut kait toi edellinen tuli kun en muista enään mitä kirjotin siihen. Eiköhän ne onnistu mahdollisimman pian, mutta suosittelen sitä pinkkiä väriä ♥

      Poista
  6. tiedät varmaan että sitä pinkkiä ei oo tulos ;D mikäs mahtaisi olla se hintapuoli?! sitä varmaan ei tässä viitsi udella sen enempää ;D se kyllä hyvinkin voisi olla ilmainen ;) xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enköhän mä saa sut taivuteltua tohonkin, oon niin paras. Ja katellaan sitä sitte jossain vaiheessa että mikä se hinta on :D Mä meen nyt tohon vähän ''hommiin'' niin kirjotellaan kohta taas lisää ;) Oot rakas ♥

      Poista
  7. eikai vaan sellasia "hommia" mitä luulen ;) käheetä. xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks tää kommenttijuttu on ihan valkosena? Mitä tää vammaa, tai mitä helvettiä mä tein tälle, että tää sekos????? Kirjotin sulle vähän tohon toiseen paikkaan kun alko ärsyttämään yks juttu.. (ei kyllä liittyny suhun tällä kertaa..) Ja en sellasia ''hommia'' en tee niitä käheit juttuja ku sun kanssa ♥

      Poista
  8. Sun aika käy vähiin ja kommentteja on miljoona jäljellä.

    VastaaPoista
  9. ei prkl. sain jonku paskahomman duunis tääl mitään kenttää ole. :/ onko pahakin juttu odottamassa mua siel? xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höööööööööööh, ei se nyt niin kauheen pahajuttu ole, mutta vähän sellanen itsetuntoo loukkaava tms, emmä tiedä miten mäö sen selittäisin :D

      Poista
  10. pitää sit nopeesti hoitaa nää niin kerkee kirjottaa ;D monta mulla on jälellä? ;) xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. seittemän.. eli yheksän jäljellä vielä, kiire tulee pojulle :----D

      Poista
  11. vastausta odotellen ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä kun vahtaan ja päivitän tätä sivuu koko ajan niin ei tuu kommentin kommenttia, sit kun lähen koneelta ja tuun takasin ni sata saapunut ♥

      Poista
  12. haha. yhdeksän?!?!? nyt et osaa laskee ;) eikait nyt niin montaa ;) xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks kuudestatoista ollu puhe????????????????????????????????????+

      Poista
    2. Mun täytyy mennä, mutta kirjottele ne kommentit niin vastailen ku ehdin ja soita heti ku pystyt ♥ loooow juu..

      Poista
  13. no ei ku 13.3 ;) soitan hyvin pian xxxx

    VastaaPoista
  14. noh jos sovitaan sitten se 14.9 ;) kelpaisko se ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEI HALOO!! Ei me voida noin vaan tommosta sopia :--D

      Poista
  15. justhan mä sovin sun kanssa ;D tulee piiitkä ilta ;D xxxx

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)