Stalkkaukset!

torstai 5. syyskuuta 2013

Mun päivä ~ 5.9.13

Sain tossa postaustoiveen ja lupailin, että toteuttaisinkin sen mahdollisimman pian joten tässä tulee jotain nyt sitten :D Kaikki ei välttämättä oo niinkuin joka päivä koska vaava ei oo nyt kotona ja mulla on ollut vähän tekemisenpuutetta, tai siis todella paljonkin. Mun täytyy ehkä jossain vaiheessa kirjotella sellanen postaus samasta aiheesta kun vaavakin on kotona (laittaa vaikka myös kellon ajat millon syödään, nukutaan ja siihen malliin), että saan ne normaalit rutiinit teille jne :D tajuatte varmaankin mitä mä nyt tarkoitan tässä. Mutta mennään aiheeseen, kellonajat ei nyt välttämättä pidä ihan paikkaansa mutta kutakuinkin. Tähän tulee nyt sika paljon tekstiä, että toivottavasti jaksatte lukea. Oon ihan varma, että tuun unohtamaankin tästä vaikka kuinka paljon kaikkea mutta toivotaan ettei niin tuu käymään ja kyllähän mä voin sitten korjailla jos jaksan :D Ja liitän tähän myös joihinkin väleihin randomikuvia, vaikka ne ei nyt liittyis millään tavalla tähän postaukseen, mutta mä vihaan itse lukea sellasta pitkää kirjotusta jossa ei oo ensimmäistäkään kuvaa ja kuitenkin kirjotan tätä blogia siihen tyyliin mitä itsekkin tykkään lukea tai silleen, varmaan ymmärrätte. 



Kun  herään niin yleisemmin ensimmäisenä otan pari pilleriä aamulla (rauta,vitamiinit ja muut tommoset hommelit). Muutama lasi vettä, teevesi kiehumaan ja sit vessaan.. hammaspesu ja muut normaalit aamu rutiinit, eilen kävin suihkussa mutta tänään en jaksanut, koska illalla sauna. :D!  Enkä muutenkaan pese tuccaa joka päivä kun päänahka kuivuu ja kaikkee muuta.  Sitten syön jotain aamupalaa, nyt tein vadelma-omena puuroa (annospussista). + pari kuppia teetä siihen kylkeen. Aamupalan jälkeen koneelle istuskelemaan,alottelin siinä tätä postausta ne pari riviä jotka pystyin jo kirjottamaan...  luen uutiset (aina kun jaksan) käyn bloggerissa kattomassa onks tullut uusia kommentteja, kuinka paljon kävijöitä on käynyt ja sitten et onks teille tullut uusia postauksia sen jälkeen kun oon viimeks ne katsonut läpi. ja käyn sähköpostissa, lueskelen sähköpostit ja vastaan kommentteihin jos sellasia on tullut... Serkun kanssa jutellin jotain turhanpäivästä skypessä ja oottelen että herra X:ästäkin kuuluis jo jotain, mutta eipä ole kuulunut vielä :)


Sitten joku tunti saatto kulua koneella (vähintään, tämmösinä lusmuilupäivinä saatan viettää sen parikin tuntia koneen kimpussa), sit käyn juoksemassa vähän pihalla kun ei oo silleen muutakaan tekemistä.. Kun tuun takas kotiin niin kello tulee jotain 11.. Herätän herra A:n koska hän on ollut yötä täällä jo jonkun aikaa kun lomaa töistä.. Sitten hänen kanssaan pötkötellään jonkun aikaa vielä ja jutellaan kaikkea mahdollista, lähinnä mun blogistani kun kerroin että teen tätä postausta ja herra A on ihan innoissaan! ''kait mä pääsen edes vähän osalliseksi sun päivää'' :D


12 aikaa on ruoka-aika. Mulla on valmiina pilkottu tomaatit,kurkut ja salaatit + porkkanat.. ja lisään siihen raejuustoa ja vähän tonnikalaa..Mä en aina jaksais noudattaa noita ruokailuaikoja niin sen takia mun on helpompi syödä kun oon tehnyt valmiiksi kaiken, just pilkkonut noi kun se on olevinaan niin hiton kauhee vaiva. Herra A syö samalla aamupalaa, munakasta ja paahtoleipää.. Juteltiin siinä sit kaikkee mahdollista, että mitä tehtäis tässä päivän aikana ja tommosta :)   Ruuan jälkeen siivoon, imuroin, pesen lattiat, tiskaan tiskit ja hinkkaan pöydät.. siivoon yleensä kuin hullu joten ei kannata ihmetellä sitä :D Hinkkaan jokaisen siivouksen yhteydessä kaikki mahdolliset paikat ja mahdottomatkin. (Joka toinen päivä koska eläimiä niin pakko vähintäänkin imuroida jokaisesta huoneesta) vessa,keittiö,eteinen,makkari,olkkari!! Ja kun on valmista niin alan tekemään safkaa.. (tossa vaiheessa herra A sano, että enkö vois hetkee istua edes paikallaan kun pitää koko ajan tehdä jotain. Mutta mä en yksin kertasesti voi vaan istua koko päivää koska sit alan turhautumaan ja kellään ei oo kivaa sillon). Päiväruokaa siis.  Maustamattomia kanasuikaleita + wokkivihanneksia. omnomnom.. 15.00 siis on mun ruoka-aikani! Mulla tosin on vähän nyt lipsunut noi ruoka-ajat taas ettei kannata välittää taaskaan :D (Kuten tossa aikasemmin taisin nyt sen kertoakkin jo, tähän tulee niin paljon kerrottavaa, että älkää ihmetelkö jos meen pariin kertaan kertomaan jotkut asiat ei kait se niin vaarallista ole). Mulla on tällä hetkellä aika super ykstoikkonen toi ruokavalio ja se koostuu lähes pelkästään vihanneksista,kanasta, tonnikalasta ja hyvin hyvin vähän lihasta. en edes muista koska oon viimeks syönyt lihaa :D . Herra A:lle kyllä muuta ruokaa mitä sitten haluaakin päivisin. Ja mä mielelläni teenkin ruokaa muille jos on vaan syöjiä paljon, ei oo mitään järkee mun mielestä kokkaa itselleen hillitöntä määrää ruokaa ja sitten syödä sitä viikko-kaks putkeen. Olin aikasemmin tarkka siitä, etten syö kuin yhden pv:n samaa ruokaa koska jotenkin alko tökkimään se jos söi monta päivää samaa ruokaa. 


Ruuan jälkeen lueskelin lehtee, juon teetä ja löhöön sohvalla raatona kun herra A tekee jotain työpuheluita tai siis hoitaa niitä pois alta, ettei kaikkea tarvitse illalla sitten hoidella, mä oon vähän tosta herra A:n työnteosta höpöttänyt kun se tekee noita töitä silleen iltasin ja joskus päivisinkin jonkun verran, mua ärsyttää, että sen pitää olla iltasin kun on sellasta omaa vapaa-aikaa niin naama kiinni koneessa, kirjottelemassa sähköposteja tai jotain muuta paskaa ! angstangstangst. Mutta toisaalta oon tottunut siihen jo herra X:än kanssa kun olin, että työtä on vaan tehtävä ja nyt kun herra A on ollut niin pitkään lomallakin niin sen on vaan joskus tehtävä niitä.. 


. Sit katotaan leffaaa ja hengataan sohvalla :-D Laatuaikaa <3 tätä ei tapahdu usein keskellä päivää nimittäin. Sitten leffan jälkeen päätettiin, että lähetään vähän pyöräilemään. Muuten jees mutta takas tulo matkalla puhkes kumi toisesta pyörästä JA matkaa sellaset 20km kotiin, meinas kyllä itku päästä, mut sitten herra A otti mut takkarille ja kyytsäs kiltisti kotiin  ja pyörä jäi matkan varrelle ojaan ja iskä kävi illalla sitten poimimassa sen sieltä ja paikkas kuminkin hetkessä :D ihme, ettei kukaan ollu vieny sitä pyörää mut kait se oli sen vert syrjässä siel ettei sitä kauheesti huomannut edes, ellei olis lähteny penkomaan. nyt on taas pyörän rengas siis uudessa vedossa jospa uskaltais huomenna sitten kokeilla sitäkin uudemman kerran ;) 


sit illalla katsottiin tv:stä kaikkea turhaa sohvalla löhöten ja juotiin teetä.. Ja mä kirjottelin tätä postausta koneella + chattailin vähän siinä sivussa ja juttelin herra X:än kanssa jotain. Joo ja sit olis pitänyt sinne saunaan mennä, mutta se jäi väliin, sain kuitenkin jalkahieronnan :D Sit syötiin iltapalaa, katoin yhen sarjan ja sit olin hetken koneella vaihteeks. (Koska piti saada tää postaus valmiiksi). Sit hammaspesu ja nukkumaan tai ainakin sänkyyn löhöömään mikä on tämmösen päivän päätteeks ihan luksusta, et saa hetken jutella ennen nukkumista :) <3


Tiivistän vielä tähän, nyt että Noihin väleihin mahtuu myöskin koirien ulkoilutukset, kissojen ruokkimiset, muiden elukoitten ruokkimiset + koirien tottakai myös.., siskon hakeminen koulusta ja öööh.. Muutama vieraskin kävi päivän mittaan. Eli ei mulla oo kait tylsiä päiviä.. vaavan kanssa kaikki sujuu yleisemmin rutiinilla, syöminen, nukkuminen, vaippojen vaihto, leikkiminen + ulkoilut ja muut tommoset normaali touhuumiset. Pienet itkutkin tossa kerkesin itkemään :D  Mutta tämmönen kotipäivä tänään ja huomenna kauppoille! :)  Katotaan tuleeko jotain mielenkiintosia postausideoita vielä, tää oli mun mielestä ainakin todella kiva kirjottaa, kiitos sille anonyymille joka laitto tän ehdotuksen eilen :) Ootin koko ajan, että tää päivä menis nopeemmin et saisin kirjottaa tän postauksen jo loppuun saakka ja nyt vihdoin sain !!


Kohta nukkumaan siis, tommonen on mun päiväni ollut tänään. Minkälaisia päiviä teillä on ollut? Onko kellään minkään muunlaista postaustoivetta? Tästä tykkäsin ainakin todella paljon, kirjotin ton kyllä vissiin jo tohon alkuunkin , en muista enään. oon lukenut tän postauksen joku 5 kertaa läpi eikä mulla oo enään mitään aavistustakaan KAIKESTA mitä tähän kirjotin, mutta pistetään se tän väsymyksen ja vatsakivun piikkiin vaikkapa ;) Nyt mä jatkan herra X:än kanssa juttelua siitä miten hän on ollut viime aikoina outo, tosin se on ihan ymmärrettävää kun tietää minkälainen ihminen mä olen :)

XOXO: Nansku

5 kommenttia:

  1. Kiitos kivasta postauksesta!mitä eläimiä sulla on,tai siis kuinka monta?Niissä on varmaan kans hommaa!Onkos vaava mummolassa,vai missä?Touhukas päivä sulla ainakin oli.Mahtavaa et jaksat siivota ahkerasti:-)Itsellä vähän toisinpäin..Imurointi vasta pakon edessä.T.Se ano joka postausta toivoi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tää postaus miellytti, vaava on isällään ja mulla on vähän ollut nyt aikaa siivota ja touhuta kaikkee mitä en voi sillon touhuta kun hän on kotosalla, kuten katsoa leffaa keskellä päivää tai jotain muuta tommmosta :D Siivoominen on vähän sellanen mun juttu joka pitää mut virkeenä ja paremmalla tuulella, siivouksen lomassa mä en kerkee miettimään mitenkään paskoja juttuja tai mitään..:) meillä on vielä onneks hiljanen imuri niin musiikkikin kuuluu !!

      Mulla on muutama koira, muutama kisu ja sitten liskoja, sammakoita ja kaloja :D että niissäkin riittää touhua vaikka kuinka paljon.

      Ja lisää postausideoita saa tottakai laittaa jos tulee mieleen :)

      Poista
  2. Mä meen kertoo siusta

    VastaaPoista
  3. Mä meen kertoo siusta

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)