Stalkkaukset!

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Kun olin pieni...

Ajattelin kertoa teille vähän itsestäni tämmösen haasteen avulla joka mulle on tullut sähköpostiin, tämmöstä en oo ees koskaan ajatellutkaan tekeväni tai ei ole koskaan tullutkaan mieleen, että voisin tehdä tämmösen :D Vähän muutosta tähänkin blogiin ton angstauksen sekaan! ->

Kun olin pieni... kertoo sinusta "silloin joskus". Tämä on helppo siinä mielessä että sinun tarvitsee vain täyttää lauseet.. 

Kun olin pieni.. Olin todellinen kauhukakara :D tyttöpuoliseen eemeliin mua verrattiin kuulemma aina. Taikka sitten pikku myy:hyn :'D 

lempiruokani oli.. Lihapullakastike & makarooni tai sitten makaronin tilalla muussi. Olisin voinut elää pelkästään niillä ja olin pienenä jo todella huono syömään. Nykyään en todellakaan laita lihapullakastiketta suuhuni, söin sitä niin helvetin paljon sillon pienenä että enään se ei uppoa mulle mitenkään. Makaroni menettelee vielä ja muussi :D

katsoin televisiosta yleensä... Pikku kakkosta ja siitä varsinkin nalle luppakorvaa <3 Ja vähän isompana katoin blondi tuli taloon - sarjasta jokaisen jakson varmaan!

unikaverini oli... Nalle jonka sain ristiäislahjaksi enoltani. (ja tästä nallesta tuli mun erottomaton unikaveri samantein kun näin sen). Nalle on edelleenkin tallessa, tosin vähän huonossa kunnossa ja nahistunutkin jo mutta tallessa joka tapauksessa. :D 

käytin... Korkkareita varmaan siitä lähtien kun opin kävelemään, olin aina tunkemassa kaikkien kenkiä jalkoihini ja mitä korkeemmat korot niin sen paremmat ne oli mun mielestäni.  ja kuljin aina käsilaukku mukana leikeissä :D

isoäitini / isoisäni kertoi minulle... Tää on mulle vähän vaikee :)) Tais ne kertoa jotain omasta lapsuudestaan sellasia pieniä tarinoita, miten oli varastanut joskus karkkia kaupasta tai jotain muuta tuhoja tehnyt :D

muistan laulaneeni... ihahaaa.. ihahaaa.. hepo hirnahtaa!!

pelkäsin... Kuolleita ötököitä, elävät oli kivoja mutta kuolleet kärpäset esimerkiks sai mut hermoraunioiksi. 

tein salaa... Tein aina tuhoja, tai pahoja.. Esim joskus 5vuotiaana olin ottanut pikkusiskon vaipan pois ja tunkenut sen hänen päähänsä.. siis kakkavaipan -.- Heitin aina kaikki mun vaatteeni vessanpönttöön ja vedin vielä kaikenlisäks. 

kesäisin... Oltiin mummin mökillä usein, olin joskus siellä koko kesänkin. en ehkä ihan niin kauheen pienenä mutta sellasena 10vuotiaana :D

talvisin... Ootin joulua, joulu on ollut mun mielestä parasta aikaa vaikka muuten vihasinkin talvea. 

olin ylpeä... Varmaan siitä, että olin kunnon riiviö ;) 

keräsin... Pihalta kaikki kivat taskuihin ja joka ilta kun äiti tyhjens mun taskut niin siellä oli vähintään viiskyt erilaista kiveä ja mitään ei saanut heittää pois, mutta joka kerta äiti kuitenkin silleen vaivihkaa heitti ne menemään kun olin nukkumassa. -.- sillon mä en tietenkään ymmärtänyt sitä, mutta isompana tajusin etten voi raahata miljoonia kiviä kotiin :D 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus!Postaa sun normaali arkipäivästä,mitä teet aamusta iltaan:-)Ei tartte siis pilkun tarkasti kertoa vaan silleen et saa selkoa päivän kulusta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanaa että tykkäsit :) Voisin yrittää huomenna muistaa kirjotella tota päivän kulkua jotenkuten ainakin, kaikkee ei nyt kellon tarkasti saata tulla mutta suht koht :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)