Stalkkaukset!

perjantai 20. syyskuuta 2013

Lupailin tänään alotella ainakin jotain muutakin postausta kuin noita paskanlässytyksiä, mutta tää paska taas on kerääntynyt mun elämääni niin sitkeesti etten taas tiedä miten päin mun täytyis olla, en oo viilelly hetkeen mutta nyt ajattelin.. emmä kestä tätä enään, miltä teistä tuntuis jos rakastamanne ihminen asuis toisen eri sukupuolen kanssa yhdessä? Mitä te ajatteli sitte siitä? Mäkin taidan lähtee tästä etsimään jonkun miehen joka muuttaa mun luokse ja katella sitten uudelleen, että miltä tosta toisesta tuntuu :) Hauskaa viikonloppua siis.. Mä lähen metsästämään mun pinkkiä mattoveistäni! 

4 kommenttia:

  1. pyytäisin valitsemaan jokotai ei ole kiva tommoinen tilanne kenellekkään. tietääkö tämä kolmas osapuoli asiasta? kertoisin myös hänelle.

    VastaaPoista
  2. Kolmas osapuoli ei tiedä musta yhtään mitään, eikä varmaan tule tietämäänkään. Mutta jos toikin asia olis musta kiinni niin kyseinen ihminen olisi varsin tietoinen mun olemassa olostani ja rakastumisestani. Mutta mulle alkaa riittämään tää paska, ja heittopussina oleminen joten teen pisteen tähän nytten. Tai yritän ainakin, oon tässä koko illan pohtinut että mihin mä olen itseni sekoittanut ja mitä tästä tulee vielä muuta kuin paska olo kaikille.

    VastaaPoista
  3. VOI olla että otat mun mielipiteen toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään mutta kerron kuitenkin mun mielestä sä ole t aivan liian hauras tuommoiseen suhteeseen ja tarvitset jotain jossa ei ole kuin sinä ja yksi ihminen joka rakastaa sinua eikä asu kenenkään muun kuin sinun kanssasi selvitä asiat tämän henkilön kanssa vielä jos mahdollista. olet muuten kin joutunut kokemaan niin paljon kaikkea pienen ajan sisällä niin suosittelen nopeasti selvittämään tunteet puolin ja toisin

    rakkaudella. M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on hirveen vaikee sanoo ,että keneltä tää kommentti on tullut koska anonyymit on anonyymejä paitsi muutama joista tiedän ketä ovat ihan oikeesti :D Mutta tota.. Joo niinhän se voi olla, että asiat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos?!! Musta tuntuu, etten mä kuuntele kuin yhtä ihmistä tässäkään asiassa ja voi olla mahdollistakin että tuun pettymään vielä joskus, ehkä?! Mistä mä voin olla varma tässä vaiheessa yhtään mistään.. Haluaisin kuitenkin kyseisen ihmisen kanssa yrittää olla yhdesssä ja elää normaalia (perhe)elämää ja nauttia kaikista arjen askareista yhdessä hänen kanssaan.
      Asiat on selvitetty niin, etten mä pysty tekemään/puuttumaan näihin juttuihin sen enempää kuin sen mitä mun tunteeni sanoo.. Odotan,odotan ja odotan.. Ehkä odottaminen tuottaa tulosta, ehkä ei?! Tällä hetkellä musta tuntuu,että mä olen valmis siihenkin vaikka joutuisin pettymään koko juttuun ja elämään.. Tähän juttuun kuitenkin vaikuttaa niin moni asia mutta jooh..

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)