Stalkkaukset!

keskiviikko 18. syyskuuta 2013

äääww

Mun kaikki mahdolliset tunteet on sekasin.. Välillä musta tuntuu, että en pysty olemaan yhden ihmisen kanssa enään missään tekemisissä ja vihaan häntä enemmän kuin mitään maailmassa. Ja toisaalta mä oon ihan rakastunut, sekasin ja haluaisin olla kyseisen ihmisen kanssa niin paljon ettei mitään järkeä!

Tietääkö kukaan sitä tunnetta, kun odottaa kuin kuuta nousevaa toisen ihmisen yhteydenottoa ja samalla pelkää sitä, ettei siitä ihmisestä kuuluis enään yhtään mitään.. En tosin kyllä toivo sitä, mutta huoh.. Miks elämästä ja asioista on tehty näin helvetin vaikeita? 

Tykkään niin , että halkeen.. 

XOXO: Nansku

9 kommenttia:

  1. totta kai mä tiedän mitä tarkoitat,mutta en vaan ymmärrä ehkä että vihaat häntä minkä takia,elämä on hankalaa totta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen takia, että mä tunnen itseni petetyks ja silleen että mulle on valehdeltu yms. en nyt kuitenkaan tässä blogissa ala ''toisen'' ihmisen asioita selittelemään sen tarkemmin, mutta selkeytin vain sitä että minkä takia joskus tuntuu siltä että voisin repiä pään irti kyseiseltä ihmiseltä.

      Poista
    2. Se pään repiminen auttaa hetkellisesti, mutta menetätkö siinä sen keneen sinulla on tunteita?! vai onko niitä?

      Poista
    3. No ei autakkaan ja menettäisin todellakin sen ihmisen keneen mulla on tunteita. Tiedät että niitä _TODELLAKIN_ on ja paljon.. Liikaakin!!

      Poista
  2. et sä sitä menetä. tiedät sen itsekkin.

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)