Stalkkaukset!

tiistai 10. syyskuuta 2013

meoooww

Anteeks, en jaksanutkaan eilen kirjottaa enään yhtään mitään postauksia. Enkä kyllä tänäänkään, oon ollut ihan vetopoissa ja tajukankaalla koko päivän :s  Mulle on tullut muutamia ehdotuksia ja aijon jonkun niistä AINAKIN toteuttaa lähiaikoina kunhan tältä pahoinvoinnilta kykenen jotain tekemään. Yritän nyt kuitenkin saada aikaseks jotain tässä lähipäivinä :D Tää on ollut suurimmaks osaks sitä angstausta tää päivä, luulin että joutuisin nukkumaan yksin, mutta yllätyksekseni en joutunutkaan.. Luojan kiitos koska menin jo lohtusyömään keksejä kauheella raivolla ja sit sormet kurkkuun! Mä en kestä olla yksin.. En halua, en tahdo, ei pysty! Kaikki nyt pitää mua ihan super lapsellisena, mutta sittenhän pitää! Oon saanut suoraan sanottuna ihan paskoja kommentteja ja anteeks ettei niihin tuu vastausta koska mä en halua pahottaa mun mieltäni vielä enempää trollejen takia tms. 

Mua ärsyttää niin suuresti, että mun ja ton erään ihmisen välit on muuttunu ihan toisenlaisiks mitä ne oli tossa joku kuukaus sitten, harmittaa ihan tajuttomasti oikeesti. :s En kuitenkaan haluais et mikään muuttuu niin radikaalisti meiän välillä mutta emmä voi sitä estääkkään näköjään millään tavalla.. huokaus! Vaikka herra X nyt kovin väittää ettei mikään oo muuttunut, mutta kyllä ne on ja aika paljonkin. Mä haluaisin purkaa tänne niin paljon tästä aiheesta, mutta ei kukaan jaksa lukea tätä niin jätän tän nyt tähän ja jatkan ehkä joskus. 

Tää jäi nyt taas aika lyhyeks mutta yritän ens kerralla pidemmän postauksen rakennella teille.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)