Stalkkaukset!

keskiviikko 25. syyskuuta 2013

300

Meinasin ensin, että pitäisin vähän postaustaukoa, mutta emmä jaksakkaan.. Tää on hei mun 300 kirjotus tähän blogiin mikä on ihan sairaan suuri saavutus mun kohdallani :-D 

Mun ois ehkä pitänyt jättää toi edellinen postaus kirjottamatta, koska multa tultiin kysymään sellasia asioita joista mä en tiedä itsekkään vielä yhtään mitään.. Tulevaisuudestani siis, kyllähän mä voisin teille lässytellä miljoona riviä tekstiä miltä mun tulevaisuus näyttää herra XXXX:än kanssa, mutta kun ei se oo pelkästään musta kiinni.. Eikä välttämättä pelkästään tosta miehestäkään. Äh, miks mä puhun tästä kun mua ahdistaa niin paljon, että sydän irtoo taas paikoiltaan.. Täytyis vaan jatkaa samanlailla kuin nää pari päivää on menny, kauhee hymy naamalla ja niin onnellisena että ette osaa ees kuvitellakkaan että mustakin löytyy sellanen puoli ♥ Mutta äääh.. Toi mies saa mut sekasin, se saa mun joka ikisen tunteen ihan hirveen sekasin enkä tiedä enään yhtään mistään mitään.. En edes ymmärrä sitä, että miten tommonen ihminen jaksaa katella mua yhtään. 

Sitten viitaten vielä noihin henkilökohtaisiin kysymyksiin, niin toisaalta taas saan vaan lisää inspistä niistä näihin mun kirjotuksiini ihan suunnattomasti.. Toisaalta ne satuttaa mua ihan sikana, koska en haluais ajatella tulevaisuutta niin kauheesti kuitenkaan vielä eteenpäin koska ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuu, mun pilvilinnani on romahtanut niin moneen kertaan, että kait mä olen jo pikkuhiljaa oppinut vähän varomaankin jo. 

Jokainen viesti minkä lähetän tolle miehelle niin on tyyliin, mulla on ikävä sua, rakastan sua, olet ihana ja lässyn lässyn ♥ ♥ Ääääw, en ois vaan kuvitellut että löydän vielä jostain ihmeestä tommosen ihmisen mun lähelleni... Kun meille on yhteinen lapsikin tulossa, niin kait meille jonkunlainen tulevaisuuskin luodaan kuitenkin? Tai ainakin mä veikkaisin näin. Molemmat kuitenkin odotetaan tota pikkusta niin kovasti jo ♥ 

37 kommenttia:

  1. Minkä verran ikäeroa muksuille tulee?Tsemppiä raskauteen ja jatkoon.Mulla on itsellä kolme lasta ja he tuovat auringon pimeimpäänkin päivään<3..vaikka äitinä olo on toisinaan raskasta!Pidä huoli itsestäs ja perheestäs:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos aivan ihanasta ja piristävästä kommentista ♥ Sait kyllä hymyn huulilleni tolla positiivisella kommentilla, ettei mitään rajaa. Yritän parhaani pitää huolen kaikista ja myöskin itsestäni parhaalla mahdollisella tavalla ja se mihin mä en itse pysty, niin mies tekee sitten mun puolestani onneks. Tukea ja turvaa löytyy kaikin puolin. Ikäeroa muksuille tulee sellanen 1v,7kk suurinpiirtein..

      Muksut tosiaan tuo auringon ja kaiken mahdollisen ilon elämääni, oon moneen kertaan sanonut että en tiedä missä olisin tai mitä tekisin tällä hetkellä jos mulle ei olisi näitä kahta raskautta koskaan suotu.

      Tsemppiä myös sulle kovasti ja kirjottelehan ihmeessä lisää kommentteja jos siltä tuntuu!

      Poista
  2. hymy piirtyi taas minun kasvoilleni ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sää oot tommonen hämmästelevä hymypoika :-)

      Poista
  3. mmh niin taidan ollakki. komeekin vielä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nohnoh, lopeta ku sulla nousee kusi kohta päähän ja pahasti..

      Poista
  4. hahaa :D itse aloitit käheä neiti ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo mutta se on kultaseni asia erikseen jos mä vähän kehun sua ;-D

      Poista
  5. Onneksi olkoon masun johdosta ja paljon voimia odotusaikaan. Toivottavasti kaikki selviää ja saat onnen jonka ansaitset. Tuli tämä laulu mieleen sinusta. Muista musisoida masulle paljon. Terveiset Tampereelta.

    http://www.youtube.com/watch?v=uNCxV7v3rgw

    VastaaPoista
  6. loistavaa miten kaikki on huolissaan susta erityisesti tämä herra täällä ♥

    VastaaPoista
  7. kiitos itsellesi vain ;)

    VastaaPoista
  8. loistavaa alkaa taas pommittamaan blogiasi ;) ei oo hirveesti enää jäljellä ;---D

    VastaaPoista
  9. joo täytyy sanoa,että tämä on mennyt ihan hirveeksi lässyn lässyn lässyttämiseksi,aivan kamalaa luettavaa,poista vaan koko blogisi,tekee kaikille hyvää.Tiedän jo sanot mulle ei ole pakko lukea,voit painua vittuun jne...totta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kysyn edelleen,että jos mun blogi on lässynlässyn ja pelkkää paskaa ja voin painua vittuun ja uliuliuliuli, niin miks sä oikeesti seuraat tätä? Onks tää tätä kateellisuutta jota tulee joka suunnasta kun mulla on _kerrankin_ kaikki kunnossa ja hyvä olla? Miks te, ette voi vaan olla tyytyväisiä, etten mä kirjota enään 24/7 niitä itsemurha, angstijuttuja yms. Mun itsemielestä ainakin on kiva, että ihmiset joiden blogeja seuraan niin on onnellisia ja kirjottelee ihania juttuja VAIKKAPA sitten rakkaudesta, tai muista jutuista.. Miks ihmisten täytyy olla niin helvetin katkeria ja kateellisia joka vitun asiasta?

      Poista
  10. anonyymi ragee taas haha ;D jeesus mistä näitä sikiää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm, mikää ei kelpaa.. Mitä tahansa mä kirjotan niin tota paskaa satelee niskaan joka suunnasta.. Mä alan taas turhautua tähän.

      Poista
    2. Joo me kaikki ollaan kateellisia vaan ja ragetaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

      Poista
    3. No herra on hyvä sitten ja kertoo postaustoiveita, kun noin paljon ärsyttää :>

      Poista
  11. ei ole toiveita kuhan tullut vaan tavaksi käydä täällä en tiedä miksi kuhan rollaan rollaan rollaan,älä välitä mun kommenteista

    VastaaPoista
  12. Just joo, must tuntuu että poistan kohta noi anonyymien kommentoinnit niin loppuu sunkin trollaaminen lyhyeen.. säälittävää paskaa tollanen!

    VastaaPoista
  13. Noh tee kaikille sitten palvelus ei tarvii enään pahoittaa mieltä mun kommenteista,koska mä en mahda ittelleni mitään,olen pahoillani kylläkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että se olet sinä jonka se palvelus olis hyvä tehdä ja lopettaa toi katkera pelleily.. Sä et saa tolla mitään muuta aikaseks kuin itselles pahan mielen ja kauheen kasan säälittäviä katseita itsees.. Oot kuitenkin aikuinen ihminen (ainakin oletan niin ,VAIKKAKIN suuresti epäilen että olet täys kakara.) Kannattais nyt lopettaa ajoissa toi leikkiminen..

      ''Mä en voi itselleni mitään'' En mäkään voi itselleni mitään, että olen alottanut kirjottamaan päiväkirjatyylistä blogia.. Mä en ymmärrä miks sun kaltaset ihmiset edes vaivautuu lukemaan tätä. Se, että mä kerron mielipiteitäni jokaiseen asiaan ja otan kantaa juttuihin, ei tarkota sitä että sun tai kenenkään muun pellen pitää tulla kaatamaan tota paskaa ja kertoa miten paska mun blogini on.

      ~ Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas jos se ei osaa lopettaa sitä leikkimistä!!

      Poista
  14. No kaikki loppuu aikanaan katotaan kauanko mä jaksan vielä lukea,usko pois mulla ei ole paha mieli :) Toivottavasti sullakaan ei oikeasti ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä sä et voi tietää mikä mulla on ja mikä ei.

      Poista
  15. Juuh en voikkaan tietää ja en tiedä edes kuka sä olet tai kuka näitä tekstejä kirjoittaa,postaus idea muuten,laita sun kuva tänne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, ehkä en.. Oon karvanen,iso mahanen ja vitun ruma läski mies.. Ehkä sen takia en viitsi laittaa kuvaani.. Kuvittelen olevani raskaana ja sairastavani anoreksiaa yms..

      Poista
    2. voipi hyvin olla totta....mistä minä sitä tiedän,mutta ole kuka olet.

      Poista
    3. No mulle se on ihan sama, mitä joku runkkari musta kuvittelee :-D Mä olen hei beibe ihan mitä sää haluat mun olevan, musta on moneksi ja se on huomattu noin miljoona kertaa ;-D Ihan sama oikeesti tunnetko sä mua, sä oot ihan yhtä neva hööd ku mäkin susta.. Joten miten sä jaksat edes kirjottaa mulle enään? Mä oon alussa jo tehnyt selväksi sen, etten oo paljastamassa itsestäni mitään henk.kohtasta kuten kuvaa naamastani, oikeeta nimeäni, asuinpaikkaani yms.. :-D

      Nyt hyvä herra/rouva menee hetkeksi itseensä, hengittää syvään ja miettii todella hartaasti sen seuraavan kommentin jos sellanen on vielä tulossa.

      Poista
    4. eli sä olet se mitä sanoit,mä lainaan sua" Oon karvanen,iso mahanen ja vitun ruma läski mies"tsori mä en ole niin kauaan lukenut tätä sun päiväkirjaasi ja niin tarkasti..syvä huokaus siinä sulle :D koita kestää tai laita sillein etten voi kommentoida.mistä sä tiesit mä olen niin never ever höörd

      Poista
    5. Vain vajaat kirjottaa tsori :----D Hei, emmä halua menettää noin ihanan anonyymin kommentteja, tää piristää mun iltaa niin paljon etten mä vois oikeesti lopettaa tätä :-D tää on ihan loistavaa ja aattele kun toi herra xxxx tulee kohta lukemaan nää kommentit ja saa tietää että seurustelee karvasen isomahasen läskin miehen kanssa :-0 onkohan hänkin sen jälkeen neva hööd musta??? :------D

      Poista
    6. PS: Suosittelen lukemaan ajatuksella alusta loppuun tän jos meinaa kommentoidakkin.

      Poista
    7. no kyllähän sä tiedät sen että mä olen vajaa,siis daa a oon kertonut sen sulle jo tai ei sitä varmaan tarvii kertoakkaan joo ei se haittaa mua,jos b,x,c,vaikka herra aat lukee :D kaikkihan tätä lukee noh ööh en osaa nytten vastata mitään nokkelaa tohon,ajatuksella luin mutta en saanut oikeen kiinnit :D älä jaksa marmattaa sitten,siis eka marmatat mun kmmentteja ja sitten ne onkin hyviä tai huvittavia..siis what?

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)