Stalkkaukset!

perjantai 20. syyskuuta 2013

Elämä on niinkuin unta

Näille mielialanvaihteluille ei näy vaan loppua, tällä hetkellä musta tuntuu kaikki _IHAN_ loistavalta, tulevaisuus näyttää täydelliseltä ja ties mitä muuta :p Mutta mut tuntien tänkin päivän aikana voi tapahtua niin paljon, että mulla on jo illalla ihan toisenlainen fiilis tästä elämästä ja elämisestä ylipäänsä. Tähän mun olooni on kyllä yks syypää, mutta jätän sen nyt pois tästä blogista ainakin toistaiseksi.

Toisaalta itseni tuntien, tiedän että mä oon sellanen ihminen joka haluaa kaiken nyt heti!! Niin tää raastaa mua senkin takia kun pitää odottaa ja kaikkee. 

Lupaan yrittää ainakin alottaa yhtä toivepostausta tänään, ellei ton ihanuuden kanssa mee juttelu myöhäseks taas ;) ♥

XOXO: Nansku 

7 kommenttia:

  1. Tulevaisuus on niin loistavaa kun haluat sen olevan. Pienistä asioista isoihin, askel kerrallaan ;p PS.käheetä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kerron sulle kultaseni pienen salaisuuden (jonka sä tosin tiedätkin kyllä jo), tää tulevaisuus ei _valitettavasti_ ole pelkästään MUSTA kiinni. Vaikka täällä väitetääkin etten mä ajattele muuta kuin omaa napaani, niin kyllä mä ajattelen muitakin. Ja paljon!! Varsinkin sua ♥

      Poista
  2. oi anonyymi sai sydämmen, taidan olla mustasukkainen ;).

    VastaaPoista
  3. dont be sad girl, everything will be alright. I promise. PS.tiedät kyllä kuka.

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)