Stalkkaukset!

maanantai 16. syyskuuta 2013

Viikon loppu meni ihan kivasti ainakin omasta mielestä, ei tehty mitään ihmeellistä oikeestaan, en ole muutamaan viikkoon laskenut kaloreita , mutta tänään taas mietin että voisin kyllä taas alottaa ton kaloreiden laskemisen kun on tuntunut että menee vähän yli tää syöminen ja kaikki mahdollinen maistuu kaksin käsin syötynä. Oon ollut aika tunteellisella ja oudolla tuulella muutenkin koko viikonlopun, en tiedä miten nää mielialavaihtelut tullaan kestämään kun mulla meinaa itsellänikin pää hajota näihin ihan totaalisesti. Mahaa sattuu, oksettaa ja kaikki asiat pyörii päässä lähinnä öisin kun mulla on aikaa miettiä kaikkea paskaa. Mä en tiedä kestänkö mä tätä tilannetta oikeesti enään kauheen kauaa :D En viitti taas tosta kertoa tänne kun tää on mun yksityiselämään kuuluvaa ja koskee myös toista henkilöä mun lisäkseni. Oon kirjotellut kuitenkin päiväkirjaan sellasen romaanin tästä asiasta , ettei mitään järkeä. Tänään kerroin vähän tunteistani tolle toiselle osapuolelle tai kirjoittamalla senkin hoidin kun tommosista asioista puhuminen on mulle ollut viime aikoina kauheen vaikeeta, tosin herra X:älle mä pystyn puhumaan kyllä tostakin asiasta mutta yleisemmin vaan itketän itseeni puhumalla tosta asiasta. Mä nyt teen tästä postauksesta tämmösen vähän tylsemmän olosen ja kirjottelen sitten seuraavaan tota yhtä toivepostausta jota multa on pyydetty jo jokin aikaa sitten, lisää toivomuksia saa toki lähettää joko tähän kommenttiboxiin tai osotteeseen -> kisumeoooww@gmail.com

XOXO: Nansku

15 kommenttia:

  1. asia on mutta kun mä itse teen asioita oli se sitten negatiivista tai positiivista niin se niinku tekee siitä sen tai niinku vertauskuvallisesti.voi ei :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, noinhan se kyllä menee mutta kuitenkin :D Mutta tässä mun tilanteessa jos pystyisin tekemään päätöksiä muiden kuin itseni puolesta niin ei olis minkäänlaista ongelmaa missään.

      Poista
  2. joo toi on ihan totta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tota onks oikein käyttää isoa kirjainta hymiön jälkeen ja vielä sana mutta?ihan vaan tälein ajatelin?

      Poista
    2. No pitäiskö sen olla oikein? Mä käytän miten mua itseeni huvittaa ja jos se jotain ärsyttää niin ei voi mitään.

      Poista
  3. no eeii mulle se on ihan niinku what ever,vauhkosit joskus ite vaan siitä joskus ja sitten ite sorrut samaan :)kyllä mäki saan kirjoittaa ihan niinku ite haluun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks mua jaksais kiinnostaa toisten kirjottamiset?

      Poista
    2. niin en tiedä kirjoitit kyllä joskus että sua kiinnostaa,muistatko sä puoliakaan mitä kirjoitat,ei varmaan ehkä kiinnostakkaan muu kuin oma napa.

      Poista
    3. niin en tiedä kirjoitit kyllä joskus että sua kiinnostaa,muistatko sä puoliakaan mitä kirjoitat,ei varmaan ehkä kiinnostakkaan muu kuin oma napa.

      Poista
    4. haha, tarviiko mun muistaakkaan kun itse kuitenkin tiedän mikä mua kiinnostaa ja mikä ei :)

      Poista
  4. no eeii mulle se on ihan niinku what ever,vauhkosit joskus ite vaan siitä joskus ja sitten ite sorrut samaan :)kyllä mäki saan kirjoittaa ihan niinku ite haluun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainoo asia mistä olen vauhkonnut kirjottamisessa niin on _YHDYSSANAT_ Järkyttävää miten aikuiset ihmiset ei pysty helpossa sanoissa kirjottaa yhdyssanoja oikein, ei siinä siis en oo mikään äidinkielentaitaja tai muu sellanen , mutta jooh..

      Poista
    2. Ethän sä itsekään kirjoita yhdyssanoja oikein.. Hyvä huudella kun tämäkin teksti alkaa yhdyssana-virheellä..

      Poista
    3. ahahahahaa, mua huvittaa nää paskat anonyymiKOMMENTIT ylikaiken, onks sun pakko päästä viisastelemaan jokaisesta vitun asiasta, lueppas kuule uudelleen toi mun edellinen kommentti!! : '' ei siinä siis en oo mikään äidinkielentaitaja tai muu sellanen , mutta jooh..!!!!"

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)