Stalkkaukset!

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

meidän täytyy keksiä, säännöt rakkaudelle..

Tähän tulee taas nyt vähän angstipaskaa, mutta ei voi mitään mun on nyt pakko vähän purkaa taas näitä pakkautuneita tunteitani tänne, vaikka oon tehnyt tän muutaman päivän aikana joku miljoona kertaa. Musta tuntuu, että mä tukehdun tai jotain muuta hetkenä minä hyvänsä. Kait mun on pakko tehä loppu tästä paskasta, kun emmä kestä vaan enään.. Mun sydän pakahtuu rakkaudesta sellasta ihmistä kohtaan jolle mä olen pelkkä korvike.. Niin ei voi mitään! No mitäpä mä sille voisin edes, muuta kuin tyrkyttää itseäni niin kuin oon tähänkin mennessä tehnyt. Mulla on niin paha mieli, että voisin tehä itsemurhan ihan vaan sen takia kun oon sekaantunut tähän kaikkeen paskaan... Miten mä kestän tän lähes 9kuukautta tämmöstä paskaa? Tästä ei näytä tulevan loppua _koskaan_!! Miksen mä vois olla vaan onnellinen koko ajan, kuten tän aamunkin.. Tää aamu ja aamupäivä oli ihan täydellistä... Ja sit tää koko vitun maailma taas räjähtää kerralla mun niskaani ja sit se alkaa taas.. 

Herra xxxx:lle haluun kertoa sellasia terveisiä (koska tiedän ja toivonkin, että käyt lukemassa tän kirjotuksen), että anteeks kun oon rakastunut ja roikun sussa kuin iilimato koko ajan, anteeks että oon sekottanut ylipäänsä edes kaikki asiat ja tyrkyttänyt itseeni epätoivosena koko ajan päivästä toiseen. Kyllä mä yksinkin pärjään,oon pärjännyt tähänkin asti! Eikä oo mitään kauheen vaikeeta edes ollutkaan! En haluu olla kenellekkään vaivaks, sekottaa kenenkään suhteita tai mitään muutakaan. Mä vaan haluaisin kaikki asiat järjestykseen ja elää sellasta normaalia elämää, yhteisen kodin, saada tän muksun ja kaikki ois kunnossa ilman että mun pitäs miettiä koko ajan missä meet, mitä teet, kenen kanssa jne.. Kuuluuko susta enään koskaan tai haluatko sä todellisuudessa edes olla mun kanssa?  Enkä jaksais kuunnella sitä miten mä oon päästäni vialla ja miten mun kannattais mennä hoitoon ja muuta paskaa, koska tää elämä on muutenkin ihan tarpeeks rankkaa ilman noitakin lässytyksiä. Eiköhän kaikki sen jo sanomattakin tiedä, että olen mielenvikanen ja muuta sellasta, ketä kiinnostaa?!! Ei ketään. 

Nyt mä ehkä alan ymmärtämään myös herra X:ääkin paremmin just siinä asiassa ettei sairaan ihmisen kanssa ole helppo seurustella tai olla muutenkaan. ja en tarkota nyt tätä mun päävammaani josta on paljon puhuttu tässä blogissa :D Vaan mun syömishäiriöstäni.. Ei varmasti ollut helppoa kun oon ollut pahimmillani uppoutuneena siihen paskaan maailmaan, nyt tosin ei oo sitten sen kanssa niinkään pahaa ongelmaa että siinä mielessä, mutta mun tunteet heittelee sekuntista toiseen koko ajan minkä kerkee. 

Joo , ehkä mä yritän tänään taas ainakin alotella jotain muuta postausta, vaikkapa tosta äitiydestä sitten tai jostakin mitä sitten keksinkään.. Anteeks tästä tunnepurkauksesta kaikille jotka tän sattuu lukemaan :)

XOXO: Nansku

47 kommenttia:

  1. Tulen lukemaan näitä aina tiedät sen. Heräs taas todella kova ikävä kun luin tämän. Toivon sydämmeni pohjasta että kaikki menee niinkuin ollaan suunniteltu. Tekisit musta kokonaisen. xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun luet näitä, vaikkei sun tarvitsis siihen vaivautua ollenkaan. Mullakin on kauheen kova ikävä sua, ihan tajuttoman kova.. Et ees osaa kuvitella kuinka paljon mulla on ikävä.Itkisin taas jos pystyisin, mutta enköhän mä eilen taas itkenyt ihan tarpeeks. Ja se eilinen tunnepurkaus johtu lähinnä siitä kun haluaisin, että asiat olis paljon paremmin kuin mitä ne nyt on, tiedät kyllä mitä mä lähinnä tarkoitan. Ehkä vähän tyhmää kirjottaa näitä tänne yleisesti mutta huoh!!!!

      Poista
  2. Odotan niin vastaustasi. raastavaa. xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootan 24/7, että susta kuuluis jotain. Ja mun päivän paras hetki on se, että saan puhua sun kanssa heti kun herään.. tai oikeestaan ennen sitä jo! Mut tiedät kyllä.. Se puhelu on päivän paras, illalla ehkä parempi olla puhumatta kun mua alkaa ahdistamaan että pitää joskus nukkuakin.. YKSIN!!

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  3. hei. sait pienen hymyn naamalleni. tiedät varsin hyvin että aamuinen soitto on mullekkin päivän kohokohta ;D sitten yks toinen juttu tulee heti toisena tiedät varmasti mitä tarkoitan ;D käheetä. sori kun kesti vastata! xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon oottanut sun vastausta kuin kuuta nousevaa.. Meinas taas päästä kyyneleitä kun kauhee ikävä ja tuska ja kaikkee kakkaa.. Plääh! On sekin mitä tarkotit niin mulle kohokohta, mutta se että ees soitat ja jaksat AINA saada mut paremmalle tuulelle niin on kaikista parhaita ikinä..

      Poista
  4. nyt saat sit todella toljottaa näyttösi. joudut taas hieman odottaa aamua. aamulla asiat taas palkitaan ;) lopeta se hämmentäminen ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensimmäinen.. :D Vielä on ihanan monta jäljellä ♥ Mä ootan aamua enemmän ku mitään taas!! Miten sä meinasit mut palkita, onks sulla jotain kauheen käheetäki mielessä?

      Hämmentäminen on parasta, varsinkin kun _RAKASTAN_ ylikaiken sun hämmentynyttä ilmettä :DD!! Se on jotain niin sanoinkuvaamattoman sulosta ♥ ♥

      Poista
  5. osaan näköjään kirjottaakkin. näyttöäsi :d meniskö nyt oikein prkl. xxxx :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H0h0h00., emmä ees huomannu tossa kirjotusvirhettä :D

      Poista
  6. hahaa. et hämmennä. promise? en kerro mitä on aamulla luvassa. ehkä vaarannan liikennettä ehkä en. ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ET SÄ VOI KAIKKEA KIVAA M ULTA KIELTÄÄ! Hämmentäminen on parasta, en lupaa lopettaa sitä vaan lupaan jatkaa ♥ ♥ Ei vaaranneta liikennettä tostakin ollaan puhuttu niin monesti jo.

      Poista
  7. oon ihan hikisenä kohta suihkuun;D xxxx

    VastaaPoista
  8. voinhan mä yrittää kieltää. ei tarvitse aina totella. Saan rankasta sit ;) xxxxx

    VastaaPoista
  9. rupeee x:ät lisääntymään ha :D xxxx

    VastaaPoista
  10. APUA mä repeilen täällä, että miten tyhmiä ihmiset pystyy olemaan ihan oikeesti.. Yks laitto sähköpostia , että: ''Sulla on nyt sitten todella pitkä selibaatti kun oot raskaana...'' Kuulemma kuullu jotain tutulta, ettei raskaana olevat voi harrastaa seksiä?! Oon nyt vähän hämmästyny tästä :DDD

    VastaaPoista
  11. mmh suihkunraikkaana xxxx

    VastaaPoista
  12. Oot kyllä nyt vähän feilannu ton kommentoinnin, sun piti kirjottaa 16 kommenttia missä on jokaisessa _VÄHINTÄÄN_ 20 sanaa... oon pettynyt..

    VastaaPoista
  13. hahaa eihän se niin mennyt ;D xxxx

    VastaaPoista
  14. älä ole pettynyt annan sulle vielä aihetta iloon ;) pidän jännityksessä aamuun asti ;) xxxx

    VastaaPoista
  15. vastasitko sille spostiin mitään :D ? kyllä ihmiset on vajaita :D itketää yhdessä ;D ps. pesin suihkussa huolella ;) xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasin, kerron huomen aamulla,et mitä jos muistan vielä :'D Miks me itkettäis? :0 sunhan piti saada mulle aihetta iloon eikä itkuun!!

      Poista
  16. haha okei. sulla oli tossa itkunaama :( siks. kerron sulle aamulla käheitä juttuja ;) monta mulla on vielä jäljellä menin laskuissa sekasin ;D hämmennyin taas ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos multa kysyttäis niin sulla olis jäljellä vielä 99!! Mutta jos osaan laskea niin öööh.. viis ♥ Sä hämmennyt niin ihanan helposti, ootan että huomenna näkisin sen sun hämmentyneen ilmeen taas!

      Poista
  17. hahaa. 4 enää tän jälkee ;) pääsee vihdoin nukkumaan. harmi kun et ole kainalossani ;) onko kylmä ;)? xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin super harmi :( ja on ihan sairaan kylmä, laitoin jo villatakin päälle ja pitkät housut ja 3 peittoo.. silti hrrrrrr

      Poista
  18. hahaa. Enkä hämmenny ;) voi olla että näätkin ;) enää muutama tunti niin kuulet käheitä juttuja ;) xxxx

    VastaaPoista
  19. No oot tänään viimeks hämmentyny jotain 200 kertaa, niin kyllä kait aika helposti :D ei mulla nyt ihan niin hämmentäviä juttuja kuitenkaan koko ajan ole.. Ja mmm, ootan niin paljon että aika menis nopeemmin ♥

    VastaaPoista
  20. muista laittaa sukat ;D nekin auttaa ;) xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voitko sit tuoda ku en jaksais ettii :-D

      Poista
    2. Mä suksin kuusee ku sulla kestää.. Kauniit unia ♥

      Poista
  21. nooh :( tuon sulle ne :) kauniita unia neiti ;) xxxx

    VastaaPoista
  22. hyvää yötä rakkaani ;) xxxx

    VastaaPoista
  23. kohta saan kertoa käheitä juttuja taas. loistavaa ;) xxxx

    VastaaPoista
  24. hitto taisit mennä jo :( löysin sopivat sukat sulle ;) xxxx♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes.. Sekö sulla kestikin ku etsit sopivia sukkia mulle :'D
      Mä lähen nyt valmistaa aamupuuroa kun just vasta pääsin sängystä ylös, ai hitto kuin laiska oon.. Väsyttää edelleen ihan törkeenä, ennen seiskaa olin niin pirteenä :D

      Poista
  25. pirteys taisi johtua jostain muusta ennen 7 ;) käheitä juttuja ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en paljastakkaan sitä tänne, että mistä se johtu :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)