Stalkkaukset!

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Postauksentynkää

Mun on pitänyt kirjotella teille jo aika päiviä sitten, oon ollut iltasin niin väsynyt etten oo jaksanut edes 5päivään lukea teiän blogejanne :D  enkä myöskään jaksanut alkaa jokaista syömääni suupalaakaan kirjottaa enään tänne.. Koska musta se oli tylsää :D (nyt en oo pariin päivään ees kirjottanut syömisiäni ylös, mutta suurinpiirtein kaikki kalorimäärät on kuitenkin tiedossa..) tai siis ei silleen, mut sitten toisaalta kun tiedän, että te lukijat oottelette vähän muunlaisia kirjotuksia kuin ruokapäiväkirjoja!! Edelleen mä en oo saanut yhtään minkäänlaisia postaustoiveita, te voitte laittaa niitä mulle kyllä vaikkapa sähköpostiin kun ette kehtaa niitä tänne laittaa!! Laitan s-postiosoitteen tohon loppuun kanssa jos muistan :D 

Mä en tiedä oikein mitä mä nyt sitten kertoisin teille, mun päivät kuluu aika samoilla rutiineilla aina.. Eli ei mitään uutta, paitsi yksi uusi miespuolinen ihminen on ilmestynyt mun elämääni nimeltään herra A ,muistaakseni.. eli mies johon tutuistuin jokin aikaa sitten baarissa! Ollaan vietetty aika tiiviisti aikaa nyt muutaman päivän aikana tässä ja saa nähä että mitä tästä tulee vai tuleeko kenties yhtään mitään. Mua vähän ärsyttää hettä tämän herra A:n myötä mun ja herra X:än välit ei oo ollut enään samanlaiset vaan viilentyneet suunnattomasti. Mua ärsyttää se ihan suunnattoman paljon. Ette voi kuvitellakkaan miten suunnattoman tärkeä ihminen herra X on mulle edelleenkin! Ollaan käyty suurta keskustelua mun syömishäiriöstäni herra A:nkin kanssa. 

Mulle tulee satunnaisia raivonpuuskia (ja niitä tulee joku miljoona kertaa päivän aikana, pienen pienistäkin asioista, varsinkin siitä jos en saa tyhmissä asioissa tahtoani läpi.) jolloin mun tekis mieli taas tehä kaikkea mahollista tyhmää. Jos joku asia ei mee niinkuin mä haluan niin oon alkanut rankasemaan itseeni, vähentänyt ruokaa.. antanut itelleni luvan syödä vasta 10km lenkin jälkeen ja sillonkin vaan pelkkää vettä ja salaattia. tai ananasta koska se poistaa tätä helvetin turvotusta... Ehkä toikin johtuu väsymyksestä ja siitä ,etten tiedä onko oikein tehä herra X:älle tälleen? Siis tyyliin lytätä se johonkin nurkkaan vaan ja olla ihan törkee paska sitä kohtaan. Olis täytyny kyl varmaan myöskin oppia tähän ikään mennessä jo se, ettei kaikkea vaan voi saada periks!! Tai muutenkin se, ettei kaikkee yksin kertaisesti voi vaan saada. Vaikka mä oonkin aika ''neiti hutera'' (kuten eräs ihana anonyymi mulle kommentoi tossa jokunen päivä sitten)  niin kyllä mun elämä on tällä hetkellä paljon vakaampaa kuin esim puol vuotta sitten. Mutta kyllä nyttenkin tää elämä on joka kerta LOPPUPELEISSÄ aina voittanut, että siinä mielessä :D Mä kiihdyn nollasta sataan sekuntissa, mutta lepyn ainakin melkeen yhtä nopeesti. 

Mutta jospa mä nyt vihdoin ja viimein tän kauheen väsymyksen vallassa saisin tallennettua tän kirjotukseni ja luettua teiän noi monen päivän kirjotukset blogeistanne, niin pääsisin nukkumaankin tästä joskus. Hauskaa illan/yön jatkoa kaikille ja muistakaahan olla kilttejä :)

XOXO: Nansku

PS: Kysymykset, postaustoiveet, ja muutenkin saa kirjotella jos jotain epäselvyyksiä on, kirjottelen vaikka vastauksia kysymyksiin sitten tänne blogin puolelle, tai jos ette halua niitä ''julkisuuteen'' niin kirjottakaa vaikka siihen perään se sitten. -> kisumeoooww@gmail.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)