Stalkkaukset!

maanantai 23. syyskuuta 2013

Selittäkää kiitos.

Heippa taas,Mun postausinnostukseni näyttää jatkuvan ja yltyvän vaan entisestään, kertokaa mulle rakkaat ihmiset vaan että mistähän mä voisin teille postailla. Mulle tuli tossa mieleen aika mielenkiintonen aihe ihmisten mielipiteistä ja siitä, että mitä kukakin on mieltä musta ja silleen.. Mietin oikeestaan jo eilen illalla nukkumaan mennessä, että mistähän tää juttu oikein tulee tai silleen :D Osaan taas selittää, mutta tohon aiheeseen... 

keskustelin tossa just vähän aikaa sitten erään hyvän ystäväni kanssa siitä, että miten erilainen kuva ihmisestä saadaan kuin se oikeasti on.. Tää on kyllä ihan tosi, mäkin olen saanut monesta ihmisestä niin erilaisen ensivaikutelman ainakin mitä he oikeesti ovat.  Mustakin on puhuttu että olen itsekeskeinen, en ajattele muuta kuin omaa napaani pääasiassa , mulle ei oo mikään muu tärkeintä kuin minä itse,  Mä en välitä lapsestani tai raskaudestani paskaakaan, olen koppava teinihoro, maailman kauhein pissis, meikkipeikko ja nirppanokka joka valittaa pienen pienistäkin asioista mitä vaan voi olla ja mitähän muuta :D Ainiin se tärkein unohtu, päävamma..!! Johtuuko toi tosiaan siitä, että oon niin suorapuheinen mun mielipiteideni kanssa, vai siitä kun mulla on kauheita mielialanvaihteluita? VAI sitten siitä, että kirjotan lähinnä itsestäni tätä blogia, itselleni. Eii mua oikeestaan kiinnosta se, että mitä ihmiset on mieltä mun angstaamisesta, rakkaussotkuista, raskaudesta tai mistään muustakaan. Pääasia on se, että saan vaan kirjottaa ja purkaa näitä tunteitani. Veikkaan ,että aika monella muullakin ihmisellä tässä maailmassa on paskoja päiviä vähän useamminkin. Miten ihmeessä musta saa tollasen kuvan kun en tietääkseni ole sitä millään tavalla? Kirjotanko mä oikeesti niin itsekkäästi  vai mikä tää juttu on? En tietääkseni ole kyllä kauheen kiittämätönkään, vaikka sitäkin on sanottu miljoonaan kertaan.. Tiedän todella monta kiittämätöntä ihmistä jotka kuuluu mun lähisukulaisiini, että en todellakaan voi edes verrata millään tavalla itseäni heihin. Tosin nää ihmiset jotka puhuu tähän sävyyn ei tunne mua niin _kauhean_ hyvin, mutta muutama joka tietää mut ihan samalla tavalla, on sitten taas aivan eri mieltä tosta asiasta O_o Outoa.. Ei mua loukkaa tommoset asiat, periaatteessa..  Mutta aika kärkkäästi pistän sitten takas kommenttia jos tämmöstä palautetta tulee joka suunnasta. Kyllä se kuitenkin pistää ärsyttämään vaikka mä en aina kaikille sitä ääneen sanokkaan. 

Oon kysellyt noilta ihmisiltä, että miten musta saa tommosen kuvan niin vastaukseks tulee lähinnä: ''no kun sä oot tommonen kauhee teiniangstaaja''!! MUTTA kun emmä ole sellanen,koko aikaa ainakaan. On niitäkin ihmisiä jotka oikeesti tietää minkälainen mä olen ja että angstaanko mä ihan 24/7. siitä on ihan turha alkaa vääntämään, koska kyllähän mä itse tiedän mitä mä olen ja mitä en.. Toki saa mielipiteensä ilmaista jokaisesta ihmisestä miten haluaa, mutta onko kellään  todellisuudessa niin paljon pokkaa että pystyis tulla päin naamaa (kasvotusten siis) kertomaan mulle, miten mun päässäni on vikaa ja miten itsekeskeinen ihminen satun olemaan? :D Tuskin, tai mä ainakin epäilen tota todella suuresti. 

XOXO: Nansku

4 kommenttia:

  1. mä lupaan tulla kertomaan sulle päin naamaa kaikenlaista ;D tosin ihan eri sävyyn ;) loistava postaus ;) xxxx

    VastaaPoista
  2. Mmmm, tiedän että sä nyt uskallat vaikka mitä :'D Ja kiitos, että tykkäsit. ♥

    VastaaPoista
  3. mmh käheetä ;D xxxx nyt senku rupeet laskemaan monta oon kirjottanu :D xxxx

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)