Stalkkaukset!

lauantai 21. syyskuuta 2013

Toivepostaus: Raskausjuttuja

Heippa. Sain vihdoin aikaiseksi kirjottaa yhden toivepostauksista jota on jo jonkun aikaa sitten toivottukkin :) Mutta mä halusin pitää tämän yhden jutun vielä salaisuutena tästä blogista, mutta en voinut vastustaa nyt kiusaustani kirjottaa tästä tänne! Ja nyt kun mulla ei oo muuta kuin aikaa tässä niin täytyyhän tää postaus saada pois jaloista ja aika suuri kivi vierähtää taas tänkin osalta, että kirjotan tästä asiasta tänne. Toivon, että tän postauksen jälkeen alatte vähän ymmärtämään mua ja mun mielialanvaihteluita ja kaikkea muutakin voivottelua ja valittelua yms. 

Eli kyllä, olen raskaana. Kuten te olettekin jo mun pahoinvoinnistani ''epäilleet/veikkailleet'' mutta ymmärrätte varmaan, etten ole halunnut kertoa vielä tänne sitä :) Koska viikkoja on vasta niin kauheen vähän, en kuitenkaan nyt malttanut olla kirjottamatta tätä koska tää on m un mielestä mielenkiintoinen ja ajankohtainenkin aihe tällä hetkellä. Ja saanpahan jotain muutakin sisältöä mun blogiini kun noi rakkaushössötykset ja muut tommoset angstit :p 

Kerron nyt näistä raskauksistani muutaman sanan. Nämä kaks raskautta on ollut AIVAN erilaisia ja eronnut kaikella mahdollisella tavalla toisistaan!! Edellisessä raskaudessa ei ollut mitään raskauteen viittaavia merkkejä ollenkaan (kuukautisetkin kun oli muutenkin myöhässä koko ajan ja kuukausiakin saatto olla, ettei niitä tullut niin en siitäkään osannut epäillä että olisin raskaana). Pahoinvointia mulla ei ollut missään vaiheessa raskautta, paitsi sairastelin jonkun verran enemmän, virtsatietulehduksia (jotka oli muuten todella tuskallisia ja kipeitä vaikka sai lääkettäkin niihin niin silti mä kärsin niitä kipuja ihan kauheesti.) oli muutama, poskiontelontulehduksia ja tommosta perus flunssaa lähes koko loppuraskauden. Mutta toi raskaus meni aivan loistavasti siltä saralta siis ja nautin siitä enemmän kuin paljon, vaikkakin loppuvaiheessa oli aikamoista tuskaa kun selkään sattui, kyljet oli kipeet ja selkää särki, jalat oli turvonneet ja kaikkea muuta mahdollista. Toisin kuin tää toinen on ollut alusta lähtien yhtä helvettiä suorastaan suomeks sanottuna,tein raskaustestin todella aikasin ja en kertaakaan taaskaan miettinyt, että olisin tehnyt abortin tai mitään muutakaan oli tilanne sitten mikä tahansa. Pahoinvointia mulla on edelleenkin 24/7, muutamana aamuna on ollut parempi kuin edellisinä mutta kyllä se aina jossain vaiheessa päivää sitten tulee taas. Joku tuolla eräällä palstalla vihjaili, että jos on kauheeta pahoinvointia koko raskausajan niin olis tulossa kaksoset :D Mutta mä en nyt kauheena usko tohon koska ei ultrassakaan oo näkynyt mitään siihen viittaavaa ,ainakaan tässä vaiheessa ;)

Sitten tää syömispuoli on myöskin vaihdellut raskauksien myötä. Ensimmäisessä raskaudessa mulla ei ollut mitään ongelmaa syödä ruokaa, siis kunnon ruokaa.. Suorastaan himoitsin makkaraa päivästä toiseen ja muuta sellasta super rasvasta mössöä, kebabista ja pizzasta puhumattakaan.. Tonnikalaa en voinut sietää ja kahvin tuoksu oli ihan parasta (ja mä en todellakaan ole ollut koskaan erityisemmin mikään kahvin ystävä edes..) Mutta nyt toisessa raskaudessa kun ajattelenkin jotain makkaraa niin tulee oksennuksen maku kurkkuun, kaupassakin keskityn lähinnä siihen salaatti puoleen :D Tonnikalaa on kulunut purkeittain suorastaan ja voisin elää pelkästään sillä ja kirsikkatomaateilla <3 Täytyis kyllä varmaan vähän muutakin saada syötyä tässä, mutta kaikki aikanaan! Enköhän mä tästä syömisestä selviä tänkin raskaudenaikana kuten edellisenkin, vähän kyllä olen jo nyt tässä vaiheessa harmitellut, ettei tää oo ollut alusta ainakaan yhtä helppoa kuin edellinen... 

Että sellanen postaus tällä kertaa, toivottavasti  anonyymi joka toivoi tätä niin on kanssa tyytyväinen tähän postaukseen ja sai kaikki sellaset asiat selville mitä halusikin nyt kun sen vihdoin ja viimein sain tänne jo kauan lupailtuani :D Voi kun tietäisittekin kuinka moneen kertaan oon muokkaillut ja meinannut julkasta tän kirjotuksen tänne. Aamulla herra xxxx (ei siis sama henkilö kuin herra x) sanoi mulle, ettei kannata vielä  julkasta tätä asiaa kun tässä voi tapahtua vielä vaikka mitä, mutta kuten sanoin niin kyllähän tää tottakai helpottaa muakin, että voin kertoa mun pahoinvoinnin ja muiden ihan oikeet syyt :D Mutta kysymyksiä saa asiaan liittyen tottakai laittaa tulemaan jos siltä tuntuu, joko tohon kommenttiboxiin taikka sitten sähköpostiin -> kisumeoooww@gmail.com

XOXO: Nansku

16 kommenttia:

  1. ihana postaus, onnea raskauteen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti ja kiva, että postaus miellytti :)

      Poista
  2. joo onneksi olkoon vaan

    VastaaPoista
  3. joo onneksi olkoon vaan

    VastaaPoista
  4. joo onneksi olkoon vaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kertakin olis riittänyt tohon onnitteluun, mutta kolmas kerta toden sanoo!

      Poista
  5. muista että kahvi voittaa aina kirsikkatomaatit. muista myös mitä kaikkea olen luvannut tehdä sillä kahvilla ;D xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi muru!! Kahvi ei voita mitään ja kirsikkatomaatteja ei voita mitään, paitsi sinä ja suklaa ;)

      Poista
  6. Onnea!mut kuka siis isä on??nimim.aika pihalla

    VastaaPoista
  7. mmh täällä se tuleva isä senkun odottelee vain. xxxx

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)