Stalkkaukset!

keskiviikko 11. syyskuuta 2013

!

Tää paskan niskaan saaminen vaan jatkuu, entistä isompi pommi tipahti sitten ton herra A:n suusta tänään. Mä oon ollut kauheessa koomassa koko päivän, silmät punasina eilisillan itkemisestä ja päätä särkee kun itkin aamullakin, silmät on turvonneet ja kipeet ja muutenkin ärsyttää ihan suuresti., päässä on pyörinyt miljoona kysymystä. Lähinnä, että Miksi mä joudun kerta toisensa jälkeen tähän tilanteeseen? Mä joudun valitsemaan pystynkö mä jatkamaan, opinko mä koskaan luottamaan? Ensin vingutaan monta viikkoa että halutaan olla mun seurassa ja sitten selviääkin ihan entistä ihmeellisimpiä asioita kyseisestä ihmisestä o_O Mä en pysty ymmärtämään, miten joku jaksaa tuhlata turhaan aikaa tommoseen jos ei oikeesti tykkäis toisesta? Mutta toinen asia mikä mun päässäni pyörii on se, että miks ihmeessä mä AINA joudun tähän? Mikä mua vaivaa??

En jaksanu siivota tänään, normaalisti siivoon jokaikinen päivä, imuroin, pesen lattiat, pyyhin pöydät jne.. Tänään päätin että ihan sama, en jaksa, en kykene antaa olla! Siivoon sitten huomenna tänkin päivän edestä jos jaksan huomennakaan. Oon taas ihan lopussa ja pelkään että tää masennus valtaa mut oikein kunnolla TAAS! 

Kait tää tästä taas helpottaa kun aikaa kuluu, saa nähdä :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)