Stalkkaukset!

sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Heippa taaaas.. Aattelin nyt pikasesti kirjottaa teille jotain tylsää taas.. Mulla ei oo ollu nyt viime aikoina oikeestaan mitään ihmeellistä kerrottavaa teille, paitsi näitä rakkausjuttuja joita ajattelin nyttenkin kirjotella. Koska mulla on ollut ihan maailman parhain viikonloppu, muutenkin elämä ton ihmisen kanssa (herra xxxx) on ihan mahtavaa, en voi tajuta että tosiaan oon löytänyt tommosen ihmisen joka on niin ihana, komee, söpö ja kaikkee muuta sanoinkuvaamatonta ♥ ♥ ♥ Mun on niin hyvä olla , että kukaan ei edes vaan osaa kuvitellakkaan sitä.. 

Vähän pieni ärsytys meinaa valtaa mut mutta toi rakkaus sitten taas lohduttaa niin paljon :'D Oon ehkä vähän ylpee itsestäni kun oon ollut niin hyvällä tuulella pitkän aikaa, ton ihmisen takia ;) Kiitos siitä rakas ♥ ♥ 

Mulle sais nyt laitella niitä postausehdotuksia, koska nyt niitä ei oo hetkeen tullut ollenkaan :-) Joten, olkaahan kilttejä ja laittakaa jotain kivoja ehdotuksia mistä voisin kirjotella tänne, ettei taas tuu valituksia siitä että olen lässyttänyt pelkkiä rakkausjuttuja.. Saatte syyttää tästä ihan itseänne kun ette ole ehdotellut postauksia. 

Noniin, mutta tota.. Työt kutsuu, palaillaan :-D 

XOXO: Nansku

144 kommenttia:

  1. Ja taas tämä rakkaus lätinä jatkuu ;-) loistava postaus taas jälleen kerran ;) Loistava vklp takana ja eihän se tästä enää paremmaksi voi muuttuakkaan ;) <3 PS Menehän hoitamaan ne hommas nyt niin saadaan taas kohta laittaa loistavia lässynlässyn postauksia jota sun lukijat rakastaa, Ja kaikille tiedoksi olen todella kehonrakentaja ei sitä nanskulta aina tarvitse kysyä :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhahaa.. ihana kommentti :p rakastan sua muru ja kirjottelin sulle tonne yhteen paikkaa taas ku oli aikaa vähän.

      Poista
    2. miten joku voi olla noin söpö :p

      Poista
  2. huoh ku tylsää ja ärsytttääää

    VastaaPoista
  3. ole hyvä vain rakkaani ;-) luulen että kohta saat hyviä kommentteja taas anonyymeiltä kun kivasti lässytetään :---D odotan innolla taas ;-) ♥

    VastaaPoista
  4. ootan myös ja tiedät sen.. :)

    VastaaPoista
  5. oli ihana kuulla sun ääntä taas hetki.. tuntuu ikuisuudelta ku oon viimeks nähny sut :(

    VastaaPoista
  6. ole hyvä vain. se oli tarkoituskin ;-) niinhän se tuntuu.. ♥

    VastaaPoista
  7. mmh ♥ muista mitä lupasit ;-)

    VastaaPoista
  8. saadaankohan tänään 100 täyteen ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitähän mä oon luvannut,voitko vähän valasta :o

      Poista
    2. vois mennä sata kyl.. mua vähän ärsyttää tää ikävä :( vois mennä kymmenelt lenkille illal.. ehkä

      Poista
  9. todennäköisesti mennäänkin. jos ei oo liian kylmä ;-)

    VastaaPoista
  10. eiköhän me laiteta se 100 rikki tänään niin saadaan taas kuulla loistavia anonyymien ulinaa :---D

    VastaaPoista
  11. sä oot hidas vastaamaan :----D taisit mä oon malttamaton.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm varmaa vähän molempia.. oon hidas tän puhelimen kans.

      Poista
  12. lenkille lenkille mennään ;-) ei haittaa vaikka ollaan hitaita. mulla on koko elämä aikaa ♥ sata rakkautta tietysti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kommentti katos taas johonkin taivaantuuliin... kohta en oo enään hidas ku duunit on tehty :p ja viieltä sit takas..

      Poista
  13. hmm? toimiiko taas ;D?

    VastaaPoista
  14. hahaa. multa katos kommentti rivi hetkeks D_D

    VastaaPoista
  15. mmh. lähetä ne himaan sieltä ;-) mä ajelen mun isän ostamalla skootterillani niinkuin jokaisen 15v:n pitää tehdäkkin. vettä myllyyn :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheee
      anna mun tehdä töitä rauhassa! sä oot niin nuori ettet tiedä edes
      rtollasesta mitään.. mun täytyy tienata mopoautooni polttoaineet.. isi
      osti ton :)a

      Poista
  16. bensaa liekkeihin :----D

    VastaaPoista
  17. repeilen niin pahasti ettei ajamisesta tuu mitään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koht on skootteri ojas ja isipappa suutttuuuuqqqqqqq

      Poista
  18. taitaa siihen mennä. pitää soittaa isille ja kysyy :---d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm.. siihen menee diisseliii xb tai kiisseliii!

      Poista
  19. ahaaahaa :-D miten muuten mun hedelmä voi :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hedelmä voi hyvin.. sillä on jo ikävä sua ku et oo hellimässä :)

      Poista
  20. mmh loistavaa :) kohta taas hellitään ;-)

    VastaaPoista
  21. odotan sitä hetkeä kun kuuta nousevaa tiedät sen ♥

    VastaaPoista
  22. nyt on siellä pitkät piuhat :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syötin ton yhen hedelmän ja sit söin itse ja syötin ton toisen hedelmän ja tulin koneelle, mua taas niin kyrpii tää elämä ylipäänsä niin sikskin kesti.. Kirjotin sulle jo tonne toiseen paikkaan pitkät stoorit kyseisestä paskasta.. Lue kun kerkeet ja jaksat jos jaksat, ei oo pakko mut kuhan taas purkauduin vähän :-)

      Poista
  23. jaksan aina tiedät sen ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakkaudenhedelmä yrittää saada mut niinku ihan väkisin oksentamaan taas.

      Poista
  24. sano terveisiä että lopettaa ;-) Malttamattomana odotan taas ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin, nyt ei ainakaan muutamaan minuuttiin pitäs olla töitä :-D

      Poista
  25. Oon vähän pettynyt, kun kauheella vaivalla tein ton fb.sivun ja kukaan ei oo ees käyny tykkäämässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää kirjottelen nyt kaikkee turhaa tänne vielä kun voin, koska koht mulla on töitä taas tossa ja en tiedä yhtään vielä, että moneen menee.. ärsyttävää kun nää päivät on mennyt taas tälleen, paitsi eilinen oli taas paras pitkään aikaan vaikka töitä olikin.

      Poista
  26. mmh ♥ puhelin pois rintojen välistä kiitos ♥

    VastaaPoista
  27. Vastaukset
    1. oli ihana kuulla sun ääntä :p niin söpö ääni!! nyt on pitkät piuhat ku töitä

      Poista
  28. :---D helpotti vähän.. mun tekis mieli sitä kakkuu ;p

    VastaaPoista
  29. samoin ;-) millon mun kakku on valmis ;-)♥

    VastaaPoista
  30. lukias luulee et oot työnarkomaani ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ehkä mä vähän oon :p huomen vapaapäivä ja tiistain töitä taas.

      Poista
  31. mmh pitää tuoda tavarat ;-) vähän rakkautta siihen kakkuun sit :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää kommenttiboksi katos taas johonkin äsken.. sä saat rakkautta mihin vaan ja miten vaan haluat.

      Poista
  32. mmh niin sinäkin ♥ toivottavasti sul ei mee pitkään töis ;-)

    VastaaPoista
  33. tää jumii todella taas :-D kommentit katoilee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli vähän häslinkiä tossa niin kesti vähän. nyt viel työt jatkuu .. väsyttää jo

      Poista
  34. ei toimi sit millää :---D tuleekoha tää läpi?!?!

    VastaaPoista
  35. oo nonii :D miten siellä menee ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvin menee paitsi oli huono olo tossa mut nyt helpottaa pikkuhiljaa :)

      Poista
    2. hyvä kommentti määrä... 69 :p

      Poista
    3. koht ois työpäivä pulkassa :D sit päästää iltalenkille... ku jaksais, tuskin tulee kauheen käheet tänää.

      Poista
  36. se on aina käheetä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo mut tarkotin sitä panoreissua sinne pusikkoon ;-;

      Poista
  37. sulla on nyt vähän pitkät piuhat ku oot siel yhes paikkaa :) Mä katon voice kids:in loppuun ja otan sipsipussin, pari leipää ja karkkei mukaan ja painun sänkyy oottaa et lähetää lenkille kuluttamaan nää herkut :----------------D Ootan et pääsen kattoo ku teet niit hauiksia.

    VastaaPoista
  38. anonyymi, ei tota sun kommenttia lasketa :-D

    VastaaPoista
  39. Miksi ei? Syrjitkö sä anonyymejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä syrji ketään, mutta huoh.. tää on mun ja herra xxxx:n juttu :--D

      Poista
    2. "Kommentit on tervetulleita :)"?

      Poista
    3. Joo hei, mä en nyt tarkottanut ettet sä tai muut sais kommentoida :-D antaa olla, kun emmä jaksa nyt selittää sen tarkemmin tota juttua.

      Poista
    4. Mutta joo, kommentit OVAT ERITTÄIN TERVETULLEITA!

      Poista
  40. kyllä se on nyt niin että se on 84 :-)

    Voisit sä vaikka kertoo mulle jonkun postaustoiveen niin tulis sultakin jotain fiksua kommenttia :-D?

    VastaaPoista
  41. Nytkö mun kommentit lasketaankin?

    VastaaPoista
  42. oih, täällähän on kuuma keskustelu menossa :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varsin kuumat keskustelut meillä ainakin kun jutellaan pusikko panoista. tosin niitä arvostan enemmän kuin selibaatissa olemista :-O

      Poista
  43. nanskuuu saanko laittaa vettä myllyyn taas?! ;---D

    VastaaPoista
  44. Rakkaat lukiat. tässä teille hieman elämän ohjetta 15vuotiaalta kehonrakentajalta :-D. Miettikää asiat loppuun asti ettei teidän tarvitse elää katkeruudessa koko loppuelämäänne. Katkeruus ei ole hyväksi edes teidän terveydellenne. :---D Hajotkaa valintoihinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elämänohje on yhdyssana :----D hajoo siihen.. h0h0h00h

      Poista
    2. katos perkele. en enää osaa kirjottaa kun hauikset on niin jumissa :O

      Poista
    3. Tiedät nansku varmaan kenelle toi oli suunnattu ;)

      Poista
    4. multa on menny nää kommentit taas ihan ohi, mutta joo tiedän kyllä ihan tasan tarkkaan ja tietää kyllä varmasti kyseinen ihminen itsekkin jos ja kun nämä lukee. Mutta mun on pakko taas kerran sanoo tää, että mua vähän ärsyttää ja sattuukin se, että mua pidetään itsekeskeisenä kusipää,nirppanokkana, mulle tullaan kertomaan kuinka itserakas mä olen, enkä ajattele muita kuin itseäni.. Ja sitten mulle ollaan katkeria KAIKESTA. Musta toi on niin lapsellista ja naurettavaa "aikuisilta" ihmisiltä.

      Poista
  45. beefcake on lisännyt kommentin tekstiisi "Heippa taaaas.. Aattelin nyt pikasesti kirjottaa t...":

    varsin kuumat keskustelut meillä ainakin kun jutellaan pusikko panoista. tosin niitä arvostan enemmän kuin selibaatissa olemista :-O

    Mihin toi kommentti katos?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps: meiän pusikkopanoissa, tai missään muussakaan ei oo mitään vikaa.. :-D Voi olla, että toissa yönäkin oli joku stalkkaamassa meiän pusikkopanoja kauheen tyytyväisenä.......

      Poista
  46. onhan se tossa xD ylempänä... :D

    VastaaPoista
  47. JAA TUOLLA.. EMMÄ TAJUNNU ET SE ON NOIN YLHÄÄLLÄ :-------------D

    VastaaPoista
  48. toivon mukaan se stalkkaaja oli tyytyväinen esitykseen ettei vain olisi katkerana kotona. :-----D

    VastaaPoista
  49. yli 100 :))) nyt oon happy ;)

    VastaaPoista
  50. mä join lasin vettä äsken

    VastaaPoista
  51. nyt join toisen lasin vettä

    VastaaPoista
  52. toi yks kommentti meni tonne sadan kilsan päähän ku tää vammaa taas jotain.

    VastaaPoista
  53. no nyt jo meni kolmas ahahaaah,mulla oli jano

    VastaaPoista
  54. tuon sulle maitoa :D

    VastaaPoista
  55. katoitko anonyymi peiliin?

    VastaaPoista
  56. hahhahaaa, mää kuolen :-----------D

    VastaaPoista
  57. nythän se meni hiljaseksi :D vai menikö

    VastaaPoista
  58. mä olin just salilla aurinkolasit ja nahkatakki päällä ihailin mun haboja koko ajan siks oli jano

    VastaaPoista
  59. Mun on pakko laittaa mun sänky kuntoon ku joku mylläs sen aamulla :-D

    VastaaPoista
  60. myö oon humppilasta

    VastaaPoista
  61. enkä myö oo humppilasta enkä oo myö vaan oon mie enkä oo mie ku oon mä :Dihihihihih
    heei netissä voi olla mitä vaan,kuka vaan ja kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa no okei mä oon köyliöstä

    VastaaPoista
  62. mulle on ihan sama mistä sä oot, tai kuka sä oot.. Oo mun puolesta vaikka KUOLIOSTA. :-9

    VastaaPoista
  63. niin on mullekkin sovitaan sitten niin että olen kuoliosta

    VastaaPoista
  64. mä oon teppo kuoliosta ja käyn salilla nahkatakki päällä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sepä kiva, ikävä herättää sut tuolta pilvilinnoista ja pudottaa maanpinnalle.. KOSKA, musta tuntuu todella suuresti että sun salilla käyntiä on se, että nostat sun megaläskin ihrasen persees sohvalta ja kävelet jääkaapille + takasin. Mutta tossa oli suurin osa se, että pinnistät läskit ylös sohvalta niin saat vähän salilla käyntiä ;-D

      Poista
    2. :DDDDDD muahahaahamuaha bo okei,oon kyl ihan narukäsi kyl

      Poista
    3. :DDDDDD muahahaahamuaha bo okei,oon kyl ihan narukäsi kyl

      Poista
  65. mä oon teppo kuoliosta ja käyn salilla nahkatakki päällä

    VastaaPoista
  66. niin on mullekkin sovitaan sitten niin että olen kuoliosta

    VastaaPoista
  67. enkä myö oo humppilasta enkä oo myö vaan oon mie enkä oo mie ku oon mä :Dihihihihih
    heei netissä voi olla mitä vaan,kuka vaan ja kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa no okei mä oon köyliöstä

    VastaaPoista
  68. no nyt jo meni kolmas ahahaaah,mulla oli jano

    VastaaPoista
  69. mä join lasin vettä äsken

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)