Stalkkaukset!

keskiviikko 21. elokuuta 2013

Mä en edelleenkään tiedä mistä kirjottaisin teille, mutta herra X sano, että kirjota nyt vaikka syömisistä niin kait mä sitten kirjotan vaikkei niissä oo todellakaan paljon kerrottavaa.. vettä on menny sellaset 2,5l!! vihdoin, eli olen tyytyväinen siihen.. Sitten ihan kohtuullisilla salaatti (johon tulee tomaattia,kurkkua ja kesäkurpitsaa) linjalla.. Ja lisäks muutama haarkukallinen raejuustoa ja tonnikalaa.. Ihan parasta, massu ollu täynnä koko päivän ja ihan kipeekin edelleen, johtuu ilmeisesti siitä ettei se ole tottunut vielä tähän 3tunnin välein syömisiin ja super pieniin annoksiin.. Muutama nutrilett pirtelö on menny myös.. :D mutta niissä ei oo niin kauheen paljon kaloreita tms, niin ei se haittaa.. Oon pitänyt sitä 800 kaloria nyt maksimina mutta tänäänkin jäi kiitettävästi alle sen eli 605.. :)) 

Laitan tähän vielä määrät mitä söin iltapalaks tossa puol 9 aikaan niin tiedätte vähän, koko annoksessa on vaivaiset 93 kaloria! 
raejuustoo 51grammaa
tonnikalaa paloina öljyssä 19grammaa kesäkirpitsaa 50grammaa
kirsikkatomaattia 50grammaa(eli neljä niit kirsikkatomaattei).
avomaan kurkkua 46grammaa..

Nyt mua väsyttää niin paljon, että pakko lähteä pikku hiljaa nukkumaan vaikka nukuinkin viime yönä joku 12h melkeen, väsyttää koko ajan ihan tajuttoman paljon.. Johtuuko se tästä ruokalui muutoksesta myöskinkö? 


XOXO Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)