Stalkkaukset!

maanantai 12. elokuuta 2013

Elämä on paskaa.. Ihmiset on samaaa paskaa elämän kanssa, mä vihaan ihmisiä. Mua vituttaa että oon ees koskaan syntynyt tähän vitun paskaan ja saastaseen maailmaan. vihaan niin paljon tätä kaikkee, elämää varsinkin! Mä en jaksa elää.. Mut en voi kuollakkaan, sen takia kun oon niin vitun LÄSKI!! Tuskin kukaan ihminen haluais et kuolen läskinä, varmaan mun vanhemmistakin on kiva kertoo kaikille minkälainen pullero niiden lapsi oli tappaessaan ittensä! 

Aattelin vaan tälleen kauniisti kertoa teille, etten mä vaan jaksa elää enään.. 

10 kommenttia:

  1. No mikäs sulla nyt oikein on,onko jotain tapahtunut?Ei kait nyt kukaan sun läskeistä välitä vaikka tosin olen ymmärtänyt,että et ole edes mikään läski,sun omakuva on vaan vääristynyt :(
    Turha ulkonäön jatkuva tarkkailu..ööh on ihan perseestä,kuka vittuu sitä jaksaa tai ketä vittuu oikeesti kiinnostaa.ANTEEKSI KIROILUNI JA TSEMIÄ TYTTELI :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä tarkkailen mun ulkonäköäni just niin paljon kun itseeni huvittaa.. ja on tapahtunut joo aika paljonkin kaikkea :'''''''D

      Poista
    2. Selvä,joo kannattaa itse asiassa pitää peili koko ajan naaman edessä tai niinku "what ever" :D myö meen nukkumaan nyt meen tohon peilin eteen tuijottaa itteni uneen :D,no tsoukki tsoukki älä nyt hikeenny.Sun elämähän se on tee mitä teet....

      Poista
    3. niinpä niin, eikä tätä mun elämää oo mitenkään pakko seurata jos se noin koville ottaa..

      Poista
  2. Mä luulin,että tänne sai kommentoida kautta pitää wtf.Ei mua ota koville sua ilmeisesti ottaa,miksi aina pitää tollasta asennetta antaa?

    VastaaPoista
  3. Joo saa ja pitääkin kommentoida, emmä puhunutkaan tietääkseni kommentoimisesta yhtään mitään, vai puhuinko?
    Mutta se, että sä annat ymmärtää ettei mun elämä/mielipiteeni kiinnosta sua paskaakaan niin, miks sun sitten pitäs kommentoida tai lukea edes koko blogia? Multa menee vähän yli toi sun pointtis nimittäin tossa jutussa. Ja sama pätee mun asennettakin, jos sekään ei kiinnosta niin sun ei todellakaan tarvitse lukea tätä ollenkaan :D

    VastaaPoista
  4. No enhän mä muuten olisi kommentoinut,jos mua ei kiinnostaisi,mä vaan tuun surulliseksi ku sä kirjoitat itsestäsi tollain,kait mäkin saan sanoa oman mielipiteeni.Siis yleisesti ottaen tarkoitin tota ulkönäkö...aaarrhggg.en kirjoita mitä meinasin kirjoittaa ymmärtäisit kummiskin sen väärin,en tarkoittanut mitenkään loukkaavasti sitä tai että en välittäisi sun mielipiteestäsi,not true.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ookoo, pahoittelut sitten siitä, että olen taas kerran ymmärtänyt ilmeisesti jotain väärin..

      Poista
    2. no ei se mitään... eli jatkan kommentteja ja älä nyt piru vie hermostu heti mulle :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)