Stalkkaukset!

torstai 15. elokuuta 2013

ÄÄÄRRSYYTTTÄÄ!! Mä en taas saa unta vaikka kuinka yrittäisin, tää on nyt toinen yö jo kun valvon. Tosin eilen nukahdin joskus näihin aikoihin ja sitten heräsin suht aikaisin kuitenkin.. Koko päivän on ollut sellanen pienimuotoinen väsymys.. Mutta kaivoin taas väkisin pienestä asiasta super suuren angstikohtauksen ,niin eihän sitä nyt pysty nukkumaan.. Sekin vaikuttaa valvomiseen, että herra X ei oo tänä yönä nukuttamassa mua tai pakottamassa mua nukkumaan.. Mulla on huomenna aikanen herätys... Tekis vaan niin paljon mieli viilellä ranteet auki.. tyydyin kuitenkin mättäämään karkkeja kaksin käsin kitaani ja oksentamaan 2 kertaa peräkkäin kaaressa.. Eli rikoin mun karkkilakkoni, sitten tota... Suutuin siitä itselleni ihan tajuttoman paljon ja juoksin rappusia niin että polvee särkee oikein huolella, varmaan tunnin putkeen :D Tää on ollu paska päivä, toivottavasti huomen olis parempi.. 

mä yritän kolmannen kerran saada unenpääst kiinni, kauniit unia !

xoxo: nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)