Stalkkaukset!

maanantai 5. elokuuta 2013

Pohdintoja

Ajattelin vähän tylsyyksissäni kirjotella teille jotain kun ne nyt muutakaan keksinyt ja kello on yli kaks yöllö JO!! Taas, eilen meni valvomiset ihan liian myöhään ja nyt taas tänään sama juttu.. Mulla on viime aikoina ollut koko ajan kiire johonkin, mulla on ollut illasta se 30min omaa rauhallista aikaa jolloin voin olla ehkä koneella, lukea.. tai jotain muuta ennen kuin käyn nukkumaan.. Tänään mä en oo saanut vielä unta, miljoona asiaa raksuttaa mun päässäni ympyrää ja jumalaton nälkä kaivertaa vatsaa ihan hulluna.. Oon kaikin voimin yrittänyt lopettaa yösyömistä mutta saatan vielä joskus herätä siihen kesken unien kun mulla on ihan kauhee nälkä :D En oo nyt varmaan viikkoon syönyt öisin vaikka oliskin ollut nälkä, parempi näin!! Pitäis taas oppia siihen, että se nälkä on vaan hiton hyvä tunne eikä sitä kannata väistellä ;D Tosta kiireellisenä olemista vielä se, että sen takia haluan mahd. paljon tekemistä ja menoja itselleni koko ajan, etten kerkeä ahdistumaan ja miettimään kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä. Nyt kun oon ollut kiireettä muutaman pv:n niin tää ahdistus on suunnaton.. Nappasin jo parit pilleritkin naamaan että sais vähän helpotusta ja vihdoin unta, mutta ei.. Tekis vaan mieli viiltää ranteet auki ja kattoo kun veret valuu pitkin, mutta huoh.. Herra X:kin sai taas kerran osansa tästä ahdistuksesta oikein kunnolla.. Jos luet tämän, niin olen pahoillani ja oot mulle rakas <3 Mä en vaan aina ymmärrä itseäni.. Tai mitään muutakaan.. Herra X tosin tänään mulle viimeks sano, etten mä vaan tajua.. En kait? Kukapa tajuais tästä elämästä yhtään mitään? Ei ainakaan mun kaltaset paskat :))) 

Mulle ei riitä se, että lähes päivittäin tappelen vanhempieni kanssa, vaan mun pitää tapella myöskin mun serkkuni kanssa ja pahinta tässä on se, ettei sekään riitä vaan liitän tohon soppaan mukaan herra X:änkin.. Ja sillon se soppa räjähtää usein käsiin pahimman kerran, en ymmärrä miten kukaan vaan jaksaa tämmöstä, vaikka kuinka välittäis toisesta niin eikö se raja tule silti joskus vastaan? Itsellä ainakin tulee, tai luulisin ainakin että tulee jossain vaiheessa. Oon silti kiitollinen, että herra X jaksaa mua edelleen KAIKESTA PASKASTA HUOLIMATTAKIN katsella ja on mun tukena, nukkuu mun kanssa.. Ja ennen kaikkea välittää, vaikka en sitäkään ihan aina usko edes. Aloin tossa miettimään, että jos asiat olis toisin päin.. Herra X valittais mulle miten läski on, miten paska kaikessa, miten hänen elämänsä on pelkkää paskaa, hän haluaa viiltää ranteensa auki päivästä toiseen jne jne jne.. Kestäisinkö mä tota? Luultavasti en, todellakaan.. Mulla ei ole mitenkään hyvät hermot, vaan super paskat.. Ooh heikko hermoinen, suutun helposti, yms.. Ja mun kaverinakin olemiseen vaaditaan hyvin paljon kärsivällisyyttä ja pitkäpinnaisuutta :D Toivon, että ihmiset jotka tosiaan tuntee mut, niin kommentois nyt tähän että onko se asia noin kuin kuvittelen? 

Mun on pitänyt jo 3 päivää sitten lueskella teidän blogeja, mutta en ole kerennyt.. Eilen en ollut koko päivänä edes koneella, mutta jos nyt aloittelisin ja jatkan sitten aamulla.. Kauniita unia ihanat <3

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Kohtele muita ihmisiä miten toivoisit,että sinua kohdellaan.Jatkuvaa marmatusta kuinka paska sun elämä on ja plaah plaah tiesitkö,että sinä olet se ainut ihminen joka voi muuttaa sun oman elämäsi,pitää vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja kasvaa aikuiseksi.Koita kestää jotain kritiikkiä itsestäsi äläkä heti ala haukkumaan muita ihmisiä,miten voi ihmisellä olla noin huono itsetunto vai oliko se omatunto :) meinasin jättää julkaisematta tän,mutta menköön mä pistäisin sut kuriin.:D eiku saiko laittaa pilkkua tai pistettä hymiön jälkeen muahaha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No musta tuntuu, että jokaisella meistä joka on sairastanut jonkunlaista syömishäiriötä useamman vuoden on vähän epävarmuutta omasta itsestään ja elämästään?! Mutta ei siinä, kiitos kommentista.. mä lähen nyt viilteleen niitä pisteitä, pilkkuja ja hymiöitä itseeni ihana anonyymini <3 *kyynel*

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)