Stalkkaukset!

torstai 15. elokuuta 2013

Jee!!





Mun kävijä luku on kasvanut suuremmaks ku koskaan ees kuvittelinkaan sen nousevan, kiitos rakkaat ♥ En koskaan kuvitellut, että saan edes yhtä lukijaa/kävijääkään kun en tätä mun blogiani oo missään mainostellut sen kummemmin.. Tosin joku ihana ihminen on jaellut sitä mun puolestani yhdessä paikassa ;) Mutta eipä toi mua haittaa ollenkaan.. Siitä vaan jos siitä jonkunlaista mielihyvää tuntee saavansa, eipä täällä mun koko elämääni tule edes jaettuakaan niin sama se kuka tän saa käsiinsä vai saako kukaan. 

Tää on jopa super saavutus, että oon ees kirjottanut tänne yhtä-kahta kirjotusta enemmän.. ;D Mä oon alottanut jonkun miljoona blogia aikanaan, mutta en oo kirjottanut sinne yhtä kirjotusta enempää ja sit se on aina mennyt siihen että oon poistanut sen loppujen lopuksi, tästä bloggerista oon tykännyt oikein kovasti !! Ja kyllähän tää edelleenkin siihen tunteidenpurkaukseen auttaa vaikka kuinka paljon. 

Mutta joka tapauksessa, ootte ihania, että jaksatte lukea tätä mun angstipaskaani päivästä toiseen vaikka toki taukojakin on ollut niistä :D Ja myöskin kommentoida oli sitten postaus minkälainen tahansa niin lähes aina on jonkunlainen kommentti ilmestynyt :) ♥

Mä nukuin todella huonosti viime yön ja nyt mulla on vähän menoja niin täytyy lopettaa tää kirjottaminen, mutta muistakaa että noita postausideoita saa laitella ja pitääkin oikeestaan koska mulla ei oo minkäänlaista fiksua ideaa tän suhteen : D

Tuli taas kerran sekava kirjotus, kun tässä on kauhee hälinä ympärillä ja mun ajatus katkee ihan koko ajan.. Mutta toivotaan että saatte selkoa, heippa!!

XOXO: Nansku

4 kommenttia:

  1. no hienoa jeee,en ymmärtänyt kuka ihmeen toinen ihminen,sulta mä tän linkin silloin sain yhestä paikasta :D vai kirjoitteleeko joku muu sun nikilläsi siellä,mä en ymmärrä nyt :O?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis kyllä mä olen muutamille ihmisille siellä ''yhdessä paikassa'' laittanut linkin tähän blogiin, mutta siis joku ihan yleisellä floodailee tätä kaikille :D sitä mä niinkuin yritin tossa ajaa takaa..

      Poista
  2. Miten musta tuntuu,että sä et ole 26-vuotias,jos oikeasti olet niin olen todella hämilläni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä olen ihan 26-vuotias olisit sä miten hämilläs tahansa ;)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)