Stalkkaukset!

sunnuntai 18. elokuuta 2013

bööööö

Heippa rakkaat :) Elämä on oikeestaan tällä hetkellä aika loistavaa.. Tosin lukuunottamatta erästä pienen pientä shokkiuutista jonka tänä aamuna sain, mutta eiköhän siitä pikaseen toivuta.. Toivottavasti, herra X:älle se ainakin oli aikamoinen shokki.!! Tosta, että elämä on ihanaa niin siihen saattaa olla jonkunlainen syykin, mutta en siitäkään kerro sen enempää. Ehkä joskus ajallaan sitten, en halua vaan iloita kaikesta mahdollisesta etten taas putoa kauheen korkeelta pilvilinnasta jossain vaiheessa. :> Eräs tossa kerto että mulla on kakssuuntanen mielialahäiriö kun koko ajan vaihtuu mielipiteet siitä minkälaista tää elämä on jne.. Joskus se tosiaan kusee ja pahasti, vai  voiko joku tosiaan sanoa että elämä on AINA ihanaa? Tai aina paskaakin paskempaa? Mulla ainakin riippuu vähän päivästä että minkälainen olo mulla on tän elämän ja elämisen suhteen, mutta nyt näyttää toistaseks ihan hyvältä ja jaksan jopa hymyillä ilomielin :''D 

Mun viikonloppu meni muuten ihan kivasti, mitään ihmeellistä en ees tehnyt.. Tuli laulettua, soitettua pianoa ja käytyä vähän tanssimassakin.. Eräs erittäin mukava ihminen herra ö, oli mukana :') En nyt tähän ala sen kummemmin mitään ihmeitä kertoilemaan koska ei mulla oo oikeestikkaan mitään ihmeellistä kerrottavaa. Tai olis, mutta en tänne kerro kuitenkaan kaikkea :D Mutta laittakaahan jonkunlaisia postaustoiveita niin katsotaan jos jokunen olis sellanen jonka vois toteuttaakin. 

Miksköhän suurin osa bloggaajista joiden blogeja seuraan on lopettanut tai on tauolla bloggaamisesta? Mua ärsyttää, ettei mulla oo enään iltasin niin kauheen paljon mitään luettavaa ja sit tylsistyn ja turhaudun taas.. Mutta onneks muutamat jaksaa kirjotella edelleen aktiivisesti monia kertoja päivässäkin <3

Mulla katkee taas ajatus ihan koko ajan tän kirjottamisen kanssa niin lopettelen pikkuhiljalleen nyt tähän ja katotaan koska tuun taas seuraavan kerran.. 

Miten teiän viikonloppu sujui? Olitteko juhlimassa tms?

XOXO: Nansku

20 kommenttia:

  1. Tämä ei liity tähän aiheeseen,mutta jos sä oot kirjoitellut tuolla "sivustolla niitä juttuja,mitä luulen että olet"että se olet sinä,oikeesti olet aivan kamalin ihminen ja ei vois vähempää kiinnostaa!!jos et niin anteeksi,mutta joo vkloppu meni ihan jees :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli paras kommentti koskaan, kuvitteletko sä herran jestas sentään, että mua OIKEESTI kiinnostaa jonkun anonyymin lässytykset? :D Mulle on aivan yks ja sama jos joku säälittävä runkkari tulee lässyttämään mulle ''mä inhoon sua ylikaiken, sä oot maailman kamalin ihminen ja mua ei vois vähempää kiinnostaa'' :0 Mä suorastaan saan tyydytyksen siitä että joku _TUNTEMATON_ ihminen tulee kirjottaa mulle tollasta :D

      Ensinnäkään, ihan selvennykseksi.. Ainutkaan ihminen herra X:än lisäksi ei tunne mua paskaakaan siltä sivustolta mistä sä puhut.. Joten sun tai kenenkään on turha tulla sönköttämään mulle mitään tollasta. Ja toiseksi, miks ihmeessä sä vaivaudut edes kirjottamaan mulle yhtään mitään jos sua todellisuudessa ei kiinnostais mun elämä/ jutut? :D

      jA NYT on sitten ihan turha yrittää vedota siihen ,että olisin vetänyt herneet nenään tai vähän närkästynyt tosta kommentista koska se ei pidä paikkansa.. Mä nauran vedet silmissä tässä ja pyyhin kyyneleitä tyynynliinaan :D

      Poista
  2. No sainpas sut ainaski nauramaan ja jotain tunteita herätin sussa :)

    VastaaPoista
  3. Joo todellakin ja varmaan monta muutakin :'D

    VastaaPoista
  4. mä yleensä herätän ihmisissä aika paljon tunteita,varsinkin naisissa sekä hyvässä että pahassa :)mun nimi on Antti että kyllä mä uskallan sanoa mitä ajattelen ihan omalla nimelläni :)Eli jatkossa anonyymi Antti,koska mulla ei ole netissä missään mitään virallista profiilia tai niinku mitään tiliä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asia selvä :'D Mun mielestä on vaan huvittavaa miten ihmiset kirjottelee anonyymeinä netissä kaikkea mitä päähän putkahtaa ;D

      Poista
    2. Totta ja mä en ole vaan joku säälittävä runkkari,usko pois :D okei mä halusin vähän nähä miten sä reagoit,myönnetään julmasti tehty,joskus sitä vaan silti kirjoittaa mitä päähän putkahtaa :)no ainaskin tuli tekstiä sulta,oorailt en kiusaa enään sua...

      Poista
    3. Ai nytkö sä jo meinaat luovuttaa, just kun mä olin pääsemässä vasta vauhtiin tässä :( harmi..!! No olisit säälittävä tai et, niin miks sen pitäs kiinnostaa mua? Vastaan joka tapauksessa yhtälailla kaikkiin kommentteihin mitä mulle tulee.. niin ja toi , että sä keksit jonkun nimen päästäs niin ei auta siihen, ettetkö sä mun silmissä olis edelleen anonyyymi... :)) Kaikki ketä mä en tunne niin sattuu vaan olemaan anonyymejä, tai kaikki jotka ei ole rekisteröityneitä lukijoita :>

      Poista
  5. Eiku siis en provoo sua tarkoitin,mutta toisaaltaan voi olla,että välillä lipsahtaa,jos kirjoitat jotain mikä ärsyttää mua :D noh mun nimi aikuisten oikeesti Antti minkä mun vanhemmat antoi mulle ja en ole säälittävä halusit sitä tai et:D oon joo huomannut eihän sua kiinnosta mitkään mun jutut ja asennetta aina tulee vaan :D ja älä lässytä kyllä sä tiedät kuka mä olen! :D

    VastaaPoista
  6. Joo siis, mun tarkoitus ei oo miellyttää ketään näillä mun kirjoituksillani. Mä ihan itselleni tässä kirjottelen, niin ei se mua haittaa jos suututan jonkun, tai jotain ei miellytä se ja se asia :D

    Ja mua tosiaan ei kiinnosta. Oon kuullut miljoonaan kertaan ton tuntemattomilta ihmisiltä, että mua ei kiinnosta ketää muu kuin minä itse.. Mutta jos herra X:ältä kysytään joskus että kiinnostaako mua tosissaan vaan oma napa, niin hän on ihan eri mieltä asiasta :D

    Eikä mulle kyllä sano yhtään kukaan Antti yhtään mitään o_O

    VastaaPoista
  7. niin ja mä saan edelleen kommentoida myös ja kommentoin jotain ns negatiivista välillä,jos tuntuu siltä tai oikeestaan rakentavaa kritiikkiä,et mukamas vedä herneitä nenään,en usko :D joo kyllä mä tiedän että mun nimi ei sano sulle mitään,mutta jos antaisin mun netti nimen niin tietäisit tai luulen että tiedätkin sen sitä tarkoitin tai siis tiedät. O_o :dddd TYTTELI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No anna ihmeessä jos kerran tiedän :)) Ja tota, hmm.. Miks ihmeessä mä edelleenkään vetäisin herneen nenään siitä, että joku randomi kirjottelee mulle negatiiviseen sävyyn netissä? :D Mä en ymmärrä sun pointtias nyt oikein vieläkään tohon juttuun... Kyllä musta varmasti huomaa jos mä vedän herneen nenääni!

      Poista
  8. okkei mä annan jos annat sun nikin tähän,äläpäs nyt tytteli ota niin tosissaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mun nimimerkki oo mikään salaisuus, sen tietää kaikki :D Tätä mun blogia on levitelty siellä ja kerrottu miljoonaan kertaan, että kenen tää on yms..
      !!kisu!! on siis nimimerkkini...

      Poista
  9. No varmaan joo kun olet ite sitä siellä levitellyt :) eli runkkarireijjo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No emmä ole kyllä itse sitä levitellyt :D mutta ihan miten vaan..

      Poista
  10. Tää oli tässä,tämä oli nyt oikeesti vika kommentti,en mä jaksa enään lukea sun blogia ja kommentoida mun turhan päiväisiä juttuja.hyvää jatkoa kisu :)

    VastaaPoista
  11. Oisko Netsex seuraa tos.tark. olen komea,söpö,isopipulainen tumma adonis. t.hippisi <3

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)