Stalkkaukset!

torstai 8. elokuuta 2013

Hämärää

Mä näin todella outoa unta viime yönä, siitä naimisissa olevasta miehestä josta oon kertonut tässä blogissakin, en oikeestaan muista kaikkea siitä unesta mutta jotain pätkiåä kyllä sieltä täältä.. ja siinä just keskusteltiin hänen kanssaan meidän ''suhteesta'', onko meillä tosiaan ollut sellanen? Mun mielestä sitä ei ehkä voi kutsua suhteeksi, en tiedä. ihan sama mulle oikeestaan , että mikä se on ollut.. Mutta oon jättänyt ilmeisesti alitajuntaani joitain asioita tästä ihmisestä ja jutusta mikä sitten olikaan.... Huokaus, kummitteleeko hän edelleenkin mun mielessäni, vai mistä ihmeestä tää uni ilmesty nyt? :D Kyllähän mä olen satunnaisesti miettinyt kyseistä ihmistä mutta ei mitään sen enempää kuitenkaan.. Oon yrittänyt unohtaa, koska se on paras vaihtoehto mulle!! Mutta mä jään pohtimaan tätä nyt pieneen päähäni ja katsellaan taaaas :---D

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)