Stalkkaukset!

maanantai 14. syyskuuta 2015

13.09.2015 klo: 02:14

Oon hankala ihminen, mä tiedän sen ihan täysin.. Mutta en oo hankala sen takia että haluaisin olla sitä, oon hankala sen takia kun en ole tiennyt toisen tunteista mitään, nyt mun on helpompi olla ja hengittää kun sain tietää ;) Tässä jutussa on vaan pari muttaa, mutta en halua ajatella niitä ollenkaan koska ne pilaa mun fiiliksen yhtä nopeesti kun tää olo on tullutkin joten parempi miettiä niitä sitten heikoilla hetkillä vaikka :D 

Vaan yks ihminen tässä maailmassa tietää, mistä mä nyt puhun... (Jos/kun hän lukee tätä)..

Onneks mä en antanut periksi kun et heti vastannut puhelimeen, onneks mä päätin että soitan niin monta kertaa että vastaat.. Musta tuntu ihanalta kun sanoit jotenkin tälleen :''Mä en yhtään epäile, ettet sä ois saanut kaikkea periks, sä oot niin hyvä tossa'' :D <3 
-Mä tiedän,kun mä päätän jotain niin se myös tapahtuu sillon. Sä sanoit paljon muutakin, tietyistä syistä en muista paljon mitään.. 

Kaikilla asioilla on tarkotus, jos mä en ois soittanut niin kauan, että vastaat mulle sitä tarkotusta ei ois tapahtunut. Tää on ehkä sekava kirjotus, mutta mä en osaa pukea mun tunteita taas sanoiksi vaikka yrittäisin. Oon miettinyt pitkään että mitä mä viitsin kirjottaa tänne ja mitä en. 

''En saa sua mielestä ikinä, tää ei oo toivon kipinä,
huuda senkin sekopää, mut mua ei voi millään pidättää. Vie pois terävät esineet, kerää vaatteet revenneet, helli ja hoivaa lujempaa, me puhutaan taas ilman sanoja.
Sä osaat mut mieleeni palauttaa, kuinka olla elossa, muuten ei jää kertojaa, eikä tuu meistä tarinaa. Kerro kuinka oot aiemmin, menny sun naisesta sekasin, mun vaikutus on kymmenkertainen, ja pysyvä mä voin taata sen.''

XOXO: Nansku

1 kommentti:

  1. toi suhde ei ole hyväks sulle mieti kaksi kertaa kuinka viimeksi kävi

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)