Stalkkaukset!

maanantai 21. syyskuuta 2015

Teehetki

Äääh, mulla oli suunnitelmissa tehdä postaus päivän syömisistä kuvina, mutta ne kuvat meni nyt kun kone temppuili eilen ja piti jotain uudelleen asennuksia suoritella jne :( Vähän harmittaa, mutta eiköhän noita mahdollisuuksia tuu vielä, pitää kattoa jos tän viikon aikana sais aikaseks. Aina vaan unohdan ottaa ne kuvan vaikka olisinkin muuten motivoitunut siihen, että teen sen postauksen :D Herra T:Stä voisin kirjottaa joka ikiseen postaukseen jotain mutta, en taida nyt kuitenkaan kirjottaa hänestä , vaikka mieli tekiskin ihan suunnattomasti ;) 

Tää päivä on mennyt kivasti ja nopeasti yhtä äksidenttiä lukuunottamatta, mua jäi ihan sikana harmittamaan tää tapahtuma ja en tiedä mitä mun täytyis ajatella tästä. Onhan mulle joskus ennenkin sanottu tälleen, mutta joka kerta ihmettelen että millanen ihminen pystyy sanomaan edes jotain tollasta :o Kerron tän tapahtuman nyt pikana teille, eli menin kaverin kanssa teelle yhteen kahvilaan tänään piiiitkästä aikaa kun hän otti muhun yhteyttä ensimmäisen kerran ehkä kahteen kuukauteen (yhteydenpitämättömyys johtui siitä, että kyseinen naikkonen on mulle huomattavan summan velkaa rahaa ja sitten vaan katos taivaantuuliin velanmaksu päivänä.) Noh ajattelin  sitten, että jes kiva että tää otti muhun yhteyttä enkä jaksa kantaa kaunaa silleen koska toi raha on  mulle oikeestaan ihan sama, vaikkei mulla sitä pahemmin ole niin tuun toimeen ihan ok,sti ja silleen.. Noh kuitenkin.. Tää naikkonen sitten laitto mulle viestiä , että nähään siellä niin hän käy automaatilla ja tuo rahaa samalla.. Ajattelin sitten , että hei hienoa, mulla on ollut todella tiukka kuukausi rahallisesti, ettei mihinkään vähänkään ylimääräseen oo ollut oikeesti yhtään rahaa ja joutunut miettimään jokaisen sentin käytön todella tarkasti.. Mutta JES PELASTUS!! Noh muija maksoi mulle 20€uroa joka on mulle kyllä jo iso raha, mutta se ihminen on mulle oikeesti ollut vuoden velkaa 250euroa ja vähän päälle.. Hyvä, etten alkanut itkua vääntämään siinä kun muija sano pokkana että ''eiköhän nää velat oo nyt kuitattu sitten tällä'' :D Mun teki mieli sanoa , että voit mun puolesta pyyhkiä persees niihin loppurahoihin jos se siitä on kiinni.. Sanoin sille, että mua vituttaa tollanen touhu että vakuutellaan maksavansa takasin ja sit ei todellisuudessa koskaan maksa yhtään mitään vaan ei vastaa viesteihin, loppujen lopuks vaihtaa numeroa jne!?!! Velka on vaan aina velka, se on mun periaatteeni.. Noh puhe kääntyi sitten ihan toiseen suuntaan, mun lapsiini nimittäin.. Tää ihminen ei ymmärrä, että oon vaihtanut kaveriporukkaa sen takia kun en halua sekaantua enään yhtään mihinkään mikä olis vaaraks mun lapsille tai muutenkaan.. (en jaksa siitä sen enempää jauhaa täällä, mutta kuitenkin...) Pointti oli se tässä jutussa, että lähdettyäni kyseisestä kahvilasta tää naikkonen anto mulle ison halauksen ja sano, ettei voi tavata mua enään KOSKAAN _KOSKA_ mulla on lapsia :'D Hei haloo ihan oikeesti, ei kukaan 25-vuotias tervejärkinen voi vaan sanoa tolleen kenellekkään, tai no se on mun mielipiteeni.. Mutta wääääh!! Joo .. en jaksa jauhaa tästä enempää, kaikki varmaa tietää tän tunteen.. Oon onnellinen, enkä jaksa pilata mun loppuiltaani yhtään millään just tällä hetkellä..

XOXO: Nansku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)