Stalkkaukset!

maanantai 21. syyskuuta 2015

Huomenta Suomi!

Mulla oli koko eilisen päivän tosi hyvä fiilis, varmaan osaks johtu siitä että sain puhuttua kaiken mahdollisen mun läheiselle ihmiselle, tippu sellanen taakka sydämeltä että saa henkeä taas hetken kunnolla ja vihdoin. Ja se ihminen vielä kaiken lisäks ymmärs mua ihan täysin ja kerto suoraan omat mieliteensä, toi on niin tärkeetä mulle ette joku kuuntelee mua. Olen toki pystynyt puhumaan jonkun verran herra T:lle, mutta emmä tiedä oon jotenkin jännittänyt hänen mielipiteitään ehkä tms.. Kyllä mulle on sellasia känniavautumisia tullut aina ja sellasia kauheita raivari-itkupuuskia jolloin oon päästänyt sit kaiken pihalle, mutta se on aina jotenkin tarvinnut sen että mua on pitänyt ahdistaa ihan helvetisti ensin ennen kuin oon saanut suuni auki. 

Mun hyvä fiilis vaan parani illanmyötä minkä kerkes.. Herra T oli mulle ihan super ihana eilen ja tuli niin hyvä mieli, että näin jopa unta taas hänestä, mietin illalla että oon onnellinen kun mulla on tommosia ihmisiä mun lähelläni.. Oon hymyillyt koko aamun, olisin halunnut laittaa herra T:lle viestiä, samantein kun heräsin, mutta en viitsinyt häiritä hänen aamuaan niin päätin pikaisesti kirjottaa jonkun tylsän postauksen. 

Toivon, että tää fiilis jatkuu piiiitkään, ettei mun tarvis taas saada kauheita kohtauksia. Hyvää maanantaita kaikille ja herra T :* Oot ihanin!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)