Stalkkaukset!

maanantai 7. syyskuuta 2015

Oli pakko tulla kirjottamaan taas kun tuli sopiva hetki sille, mulla on vähän ahdistavaa kerrottavaa tai siis mulle ainakin tuli todella ahdistunut olo tästä :D En tiedä mistä alottaisin, niin kerron koko jutun silleen kuin se menikin. Eli, olin salilla (vaikka ajattelin etten ehdi sinne tänään kun oli vähän muutakin puuhaa tai ei niin vähän mutta kuitenkin.) Kävin sitten salin jälkeen nopeesti uimassa vähän ja siellä (omien sanojensa mukaan) 12-13vuotiaat tytöt sitten tuijotti silleen O_O silmät päästään kun kävelin sinne altaalle, ei helvetti mikä adistuskohtaus iski, ajattelin että jos noi ei lopeta tota niin hukuttaudun ihan just tonne altaaseen.. 

Pääsin kuitenkin hengissä saunaan ja suihkun kautta pukuhuoneeseen ja samat tytöt siinä suihkussa taas tuijottamassa, olin taas että voi perkele :D Yritin vaan kääntää katseen pois siitä että ne tuijottaa mua ja keskityin omaan olemiseeni siinä, tytöt lähti sitten mua ennen pukkariin ja huoh, menin sinne ehkä 5min niiden jälkeen ja niillä oli (yllätys yllätys) mun viereiset kaapin :D Ajattelin taas, että voi vittu sentään mikä tuuri mulla tänään on... 

No tytöt siinä sitten puki ja kuuntelin niiden juttuja jostain koulun käynnistä ja plaaplaaplaa, selasin pyyhe päällä kännykkää siinä hetken ja kuivattelin ennen ku aloin pukemaan ja samalla hetkellä nää teinit alotti sen ''Musta tuntuu, että mä oon ihan liian läski, kato mun mahaa miten mä oon lihonnut tässä..'' Ja OIKEESTI ne molemmat ei ollut edes normaalipainosia vaan todella hoikkia!!!! Sit toinen vastas vaan siihen, et no niin oon mäkin lihonnu ihan sikana ku mutsi ei suostu heittämään mua salille niin usein enkä kehtaa samalla salilla edes käydä kun oon näin nuori (13v).. No sit alko siitä juttelu miten ne on juossu 5kilsan lenkkejä ja ollu päiviä syömättä, ilman että kukaan on huomannu mitään.. Saatana että mun teki mieli avata suuni siinä vaiheessa, että lopettaa ton paskan tohon paikkaan mutta pidin suuni kiinni :/ Mua melkeen alko itkettämään ihan suunnattoman paljon kun pyöräilin himaan ja mietin niitä tyttöjä.. Jos nään ne toisen kerran niin avaan kyllä 100% VARMASTI suuni niille! Tuskin se mitään hyödyttää, mutta eipä kolkuttele ainakaan mun omaatuntoani, että en sanonut niille asiasta..

Olisitteko te maininnut näille tytöile yhtään mitään tästä anoreksiahelvetistä? Tai miten olisitte käyttäytyneet jos olisitte kuulleet samanlaisen/tyylisen keskustelun? Tai oletteko kuulleet samaa joskus? Kertokaa ihmeessä, haluan tietää miten mun olisi/pitäisi toimia jos nään ne tytöt vielä uudelleen.. 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. En usko, että tässä on oikeaa tai väärää tapaa toimia. Voi olla, että suomalaisista (?) voi olla outoa tai vastaavaa, jos joku ns. ulkopuolinen osallistuu keskusteluun. Se ei tarkoita, että se olisi väärin.. Enemmänkin se on tottumus kysymys. Itse en olisi sanonut mitään, mutta samalla lailla olisin pohtinut asiaa jälkikäteen.

    Ei sinun tarvitse tuntea syyllisyyttä asiasta, et ole heistä vastuussa!

    VastaaPoista
  2. No totta, ettei mun tarvitsisi syyllistää itseäni tosta asiasta, mutta suututtaa se ettei vanhemmat näe ettei ton ikäset lapset syö mitään :( Toisaalta itse kun anoreksia-asiaa kokeneena varmaan kyttään että mun lapset varmasti syö kanssa sen ruokansa, ettei vahingossakaan tule mitään syömisongelmia.

    Tuntuu vaan niin väärältä, että anoreksiaa sairastavia ihmisiä löytyy ihan liikaa täältä maapallolta enkä tosiaan haluais tätä sairasta paskaa kenellekkään! Musta on ehkä tullut oman sairastamisen myötä vähän yliherkkä kaikelle tollaselle mitä kuulen tuolla :)

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)