Stalkkaukset!

tiistai 22. syyskuuta 2015

Pieni hiljainen hetki heti aamusta teekupin kääressä tässä pimeydessä ja hiljaisuudessa on ihan mahtavaa. Mulla ois ihan kauheen suuri halu kirjottaa teille kaikkea mahdollista, oon pohtinut tänään sitä että miks aina sillon kun mulla menee todella hyvin, mun tekee mieli ihan hulluna kirjottaa kaikkea blogiin? Sit kun mulla menee vähän huonommin niin tulee muutama pikanen angstipostaus ja se siinä. Aikasemmin tää oli ihan päinvastanen juttu.. Sillon kun mulla meni hyvin, niin en jaksanut edes panostaa tähän blogiin yhtään tai edes ajatella sitä että kirjottaisin jostain :D Mutta, nyt tää on kääntynyt tähän suuntaan mikä on mun mielestä ehkä ihan kivakin, että tulee vähän positiivisempaa postausta edes joskus.. Tästä tulee siis varmaan kilometripostaus kuten toi edellinenkin on :D Eikä kukaan varmaan jaksa lukea näitä edes, mutta kuhan kirjottelen huvikseni taas. 

Haluaisin kirjottaa nyt siitä lupauksesta ja sen tuomista peloista, lupasin siis herra T:lle, etten tee vuoteen itsemurhaa, puhu mitään siihen liittyvistä asoista ''uhkaile'' itsemurhalla, tms.. Mua vähän jännittää, että miten mä pystyn tähän kun tulee heikko hetki, niin se on kuulunut vähän niinkuin mun tapoihin että sanon samantein ''mä tapan itseni nyt...'' Tai jotain?? Kuten aikasemmin kerroin, niin en todellakaan halua pettää mun lupaustani herra T:lle, jos olisin luvannut sen jollekkin ihmiselle joka ei merkitse mulle yhtään mitään niin mulle olis ihan sama jos rikkoisin sen lupauksen samantein. En halua kuitenkaan menettää luottamusta herra T:hen koska, luottamuksella on niiiin suuri osa kaikkea mahdollista, en halua että tää mies saa musta sen kuvan ,ettei lupauksilla ole mitään merkitystä mulle ja oon ihan perseestä kun lupaan vaan turhia koko ajan. Sanoin aluksi, etten todellakaan pysty lupaamaan mitään tollasta. Mutta herra T lupas olla kaikin voimin mun tukena tässä niin sit mun oli luvattava koska en pystyis siihen ilman tukea ollenkaan. Mun velikin sano mulle eilen, että mulle on niiin tärkeetä että ihmiset on mun tukena, tarviin ihan hirveesti tukea, hyväksyntää ja sellasta... Herra T tietää mistä mä puhun.. :) Hän sanoi myös, että toi lupaus oli todella iso juttu, eikä usko että olisin luvannut kenellekkään muulle tollaista kuin herra T:lle.

Hauskaa päivää kaikille, mun täytyy nyt mennä aamupuuhiin tästä. 


XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)